IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alpina няма да "пипа" BMW с предно предаване

Според шефа на компанията, създаването на подобни коли е икономически неизгодно

Alpina няма да

Компанията Alpina няма интерес към съструдничество с BMW за разработката на автомобили, изградени на платформата с предно предаване UKL. Това съобщи шефът на фирмата Андреас Бовензипен на среща с журналисти в Австралия.

Платформата UKL беше представена още през 2014 г., като тя стана основа на моделите на баварския концерн с предно предаване. На нея е изградено и показаното наскоро ново поколение на BMW 1-Series. Според шефа на Alpina, за компанията му направата на такъв автомобил е икономически неизгодно.

Големият проблем не е толкова самата платформа, колкото фактът, че за някои модели с предно предаване на BMW разчита на скоростните кутии Aisin, а не ZF. Това означава, че Alpina трябва да работи с нов доставчик на трансмисии, което не се харесва особено на инженерите от фирмата.

Друга трудност пред подобен проект е, че в по-ниските ценови сегменти, в които се разполагат моделите на BMW с предно предаване, е много трудно да се постигне печалба. Затова и в Alpina ще продължат да залага на проверената рецепта - доработка и настройка на автомобили със задно предаване, тъй като тя служи добре на компанията и носи добри печалби.

Снимка: BMW

0 от 500
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    о колко си ... ( преди 4 години )
    Проблемът простиМи ***,не е в Aisin,а в това,че не е икономически изгодно да произвеждаш скъпа кола в този сегмент.Накратко ,за да не се напиняш да мислиш - кой ще даде 120000 лв за кола на предно ???
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    нЕкъв ( преди 4 години )
    Това изглежда подуто
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    хахах нали са много хубави тези Aisin бе... Къде са японските фенове да обяснят защо хората не искат да се занимават с тоя ***? То е ясно, нямат резервен ресурс на въртящ момент и няма как да се увеличи мощността над заложената от производителя. А това ще са ненадежни е друг японски бонус.