fallback

В какво състояние е Tesla Model S след 200 000 км

Пневматичното окачване е сдало багажа, има и доста други проблеми (ВИДЕО)

Търсенето на употребяван автомобил от САЩ не може да се нарече проста дейност, но някои определено намират удоволствие в това. Така например, много украинци, а и българи, по този начин планират да спестят при покупката на кола, дори са съгласни да я ремонтират след претърпяно от нея ПТП. Доста отчаян вариант. Ами ако попаднете на екземпляр, който смятате, че е истинско съкровище? Дали всъщност обаче това е точно така?

Като тази Tesla Model S. Доста добра находка, но с някои забележки. Основната е пробегът. Въпросният електромобил се приближава до 200 000 изминати километри. За това време 90-киловатовата батерия със сигурност е деградирала, освен това бяха открити няколко повреди. От електромотора при този пробег няма никакви оплаквания. В останалото това си е същата кола, която се състои от голям брой сложни механизми. Това означава, че не всички работят.

Например, пневматичното окачване вече е излязло от строя - това е още едно напомняне, че на пазара на употребявани автомобили трябва да търсите възможно най-простите комплектации, колкото се може без допълнителни опции. Тъй като в бъдеще капризната техника със сигурност ще напомня за себе си и ще ви не наложи да се бръкнете за скъпи ремонти.

Същото важи и за модните фирмени дръжки на вратите, една от които не работи. Поне този артикулът е евтин. Освен това за активната експлоатация на въпросната Tesla Model S говорят елементите на естествено износване като волана, педалите и тапицерията.

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    Голямите ремонити няма що, една дръжка на врта и въздушното окачване, което може да се рециклира на 20 места в София. На Ауди Allroad се налага да се рециклира не на 200 хил, а на всеки 20 хил. И междувремнно докато навръти 200хил да му смениш дпф и дюзи няколко пъти.
  • #12
    Дафак ( преди 5 години )
    @Тинтири-минтири да ремонт няма, защото направо сменяш батерията и колата ще надживее всяко ДВГ. Батерията е проектирана за 400-600 000км. След това сменяш батерията и имаш почти нова кола. Много по-добра дори от новите с ДВГ. Единственият недостатък на Теслата е, че 90% от хората не могат да си я позволят ...ПП Статията е пълна с глупости ...
  • #11
    Анастасия ( преди 5 години )
    Лелее добре, че на другите автомобили на 200 000 км нищо им няма и ги карате без поддръжка, въобще тия от Тесла как са позволили машина юркана 200 К км да има нещо за ремонт....или по-скоро статията сочи, че гроздето като е високо е кисело...и още нещо, Теслите не са с 1 батерия, та да сдаде багажа. Четете малко и се информирайте преди да пишете тъпотии и безсмислици!
  • #10
    pdoynov81 ( преди 5 години )
    Нека да издам една тайна - проблемите в пневматичното окачване (освен при старите Ситроени) са основно свързани с компресора. Сменяш компресора и готово, не гърмят възглавници (като при по-прежде опонентите Цитроени
  • #9
    do dolniq ( преди 5 години )
    сега ще ти издам една голяма тайна - части може да се поръчат по интернет. кат не ти харесва Тесла не карай майна
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    "...пневматичното окачване вече е излязло от строя" - викаш 500 лв.Викаш понеже е ТеслА няма нужда смяна на дискове, накладки, гуми и пр.. Или са в 500 - те лв. Няма батерия, ама зарежда безплатно, или и батерията е в 500-те лв.Колко ТеслИ втора употреба има регистрирани в БГ? Части откъде? Едва ли при бат Чаво
  • #7
    Как така!? ( преди 5 години )
    Чакай, чакай, чакай! Тая нали беше ли от тия дето не се чупят!? Как така повреди на 200 000 км!???
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Предпочитам Tesla на 200к км, отколкото глупaвите ви VW димящи печки, дет се чупят ежедневно .
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Некъв обясняваше тука, че дюзи, махових, турбо и 10 хилки. Къде си колега, сега?Още ли някой смята, че ще се вози само за 4-5 лв.?
  • #4
    Тинтири-минтири ( преди 5 години )
    До asdsaf: някои батерии още на 200 - 250 хил ги сменят! А нали се сещаш, че батерията не "умира" плавно - кривта на загубите в на началото е относително постоянна след което имаш рязък спад. Ако на 360 да е на 80% на 365 вече може да падне на на 60. А за разлика от ДВГ с проблем тук ремонт няма, следва директна замяна за маса пари! Електричка 2ра ръка е абсолютно неоправдан риск!
fallback
Последни