Дебютиралият тази седмица Rezvani Tank X заслужи званието за най-мощния сериен SUV. Второто поколение на американския рамен всъдеход беше оборудвано с модифициран V-образен компресорен "осмак" от Dodge Challenger SRT Demon, който позволи да се увеличи мощността до 1014"коня, а въртящия момент до 1180 Нм. Зад него остана Jeep Grand Cherokee Trackhawk с мощност от 717 к.с., който 16 месеца държеше титлата за най-бърз всъдеход, както и други съперници, комбиниращи повишена проходимост и мощността на двигател от Формула 1.
BMW X5 M G-Power, 750 к.с.
M-версията на X5 генерира 575 коня и 750 Нм въртящ момент, но за четири години и половина тунерите разработиха различни програми за повишаване на производителността. Тези от G-Power гарантират мощност от 750 к.с. и 980 Нм въртящ момент при третото ниво на подобрения. Увеличението на мощността с 30% е резултат от работата върху блока за управление на двигателя и от смяната на стандартния ауспух с титанов. Чип-тунингът излиза 11 000 евро - евтино, за да се измине една четвърт миля за 11,5 сек.
M-версията на X5 генерира 575 коня и 750 Нм въртящ момент, но за четири години и половина тунерите разработиха различни програми за повишаване на производителността. Тези от G-Power гарантират мощност от 750 к.с. и 980 Нм въртящ момент при третото ниво на подобрения. Увеличението на мощността с 30% е резултат от работата върху блока за управление на двигателя и от смяната на стандартния ауспух с титанов. Чип-тунингът излиза 11 000 евро - евтино, за да се измине една четвърт миля за 11,5 сек.