Дебютиралият тази седмица Rezvani Tank X заслужи званието за най-мощния сериен SUV. Второто поколение на американския рамен всъдеход беше оборудвано с модифициран V-образен компресорен "осмак" от Dodge Challenger SRT Demon, който позволи да се увеличи мощността до 1014"коня, а въртящия момент до 1180 Нм. Зад него остана Jeep Grand Cherokee Trackhawk с мощност от 717 к.с., който 16 месеца държеше титлата за най-бърз всъдеход, както и други съперници, комбиниращи повишена проходимост и мощността на двигател от Формула 1.
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, 680 к.с.
Най-мощната версия на Porsche Cayenne - Turbo S E-Hybrid бе показана преди дни. Мощността от 680 коня и 900 Нм въртящ момент не беше изненада: подобен двигател има в топ версията на Panamera. Увеличението от 130 к.с. спрямо версията Turbo позволи да се спечели само 0,1 сек при ускорението до 100 км/ч. Флагманът Cayenne прави това за 3,8 сек и е в състояние да развие 296 км/ч. Електрифицирането позволи на модела да блесне с разхода на гориво: Turbo S E-Hybrid консумира под 4 л бензин на 100 км в комбиниран цикъл, което прави Cayenne рекордьор сред "напомпаните" му конкуренти.
Най-мощната версия на Porsche Cayenne - Turbo S E-Hybrid бе показана преди дни. Мощността от 680 коня и 900 Нм въртящ момент не беше изненада: подобен двигател има в топ версията на Panamera. Увеличението от 130 к.с. спрямо версията Turbo позволи да се спечели само 0,1 сек при ускорението до 100 км/ч. Флагманът Cayenne прави това за 3,8 сек и е в състояние да развие 296 км/ч. Електрифицирането позволи на модела да блесне с разхода на гориво: Turbo S E-Hybrid консумира под 4 л бензин на 100 км в комбиниран цикъл, което прави Cayenne рекордьор сред "напомпаните" му конкуренти.