E30 M3 е сред култовите модели на BMW, при това не само заради успехите си в DTM и налагането на М3 като формула за успех. Е30 M3 от доста време е сериозна инвестиция за много колекционери, но това не спира търсачите на по-силни усещания да сменят оригиналния му мотор с по-мощни агрегати.
В този случай оригиналният 4-цилиндров двигател с означение S14 отстъпва мястото си на 6-цилиндровият редови S55 с две турбини, идващ от последното поколение на BMW M3.
Естествено, лекото купе и мощността от 550 конски сили осигуряват страхотна динамика, като това е била целта на екипа студенти, разработили този проект, като те са успели да възстановят изцяло интериора, трансмисията е 6-степенна механична, спирачките са от състезателната серия на AP, а регулируемото окачване също е напълно ново.
Но този проект на Honest Assembly има и една сериозна липса – воланът няма серво, което прави атаката на по-трудни и технични участъци с този толкава бърз автомобил много трудна задача. Въпреки това колата беше една от големите звезди на изложението SEMA през миналата година.