IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi ще спести около 1 млрд. долара със следващото A4

Популярният модел преминава на най-масовата платфома на VAG

Audi ще спести около 1 млрд. долара със следващото A4

Следващото поколение на Audi A4 ще се появи през 2022 или 2023 г., като ще премине от сегашната платформа MLB на глобалната MQB на германския концерн Volkswagen Group. Това ще позволи на компания да спести около 1 млрд. долара, съобщава британското издание Autocar.

Съвсем наскоро Audi обнови цялото семейство A4, а предстои излизаето и на най-мощната версия на модела - комбито RS4 Avant. Едновременно с това върви и разработка на следващато поколение на най-продавания автомобил в историята на марката. Първото A4 се появи преди четвърт век като наследник на Audi 80 и досега от модела са продадени над 7,5 млн. бройки.

Преминаването от доста сложната платформа MLB към основната за концерна MQB ще спести 1 млрд. долара на производителя за целия жизнен цикъл на модела, който е 7 години. Промяната е част от плановете на Volkswagen Group за съкращаване на разходите с цел по-бързо възстановяване от скандала с манипулираните дизелови двигатели, избухнал през 2015 г.

Част от експертите, като и фенове на Audi, са притеснени, че ако новото A4 премине на платформата MQB, това ще се отрази негативно на премиум-имиджа на марката. В същото време обаче, автомобилът ще получи доста по-динамичен и атрактивен дизайн, благодарение на който новото A4 ще привлича на "по-спортно A6" . Идеята е външият вид на машината да бъде толкова атрактивен, че да получи овации не само от преданите фенове на Audi.

Снимка: Audi

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    #17 и ти си един разбирач....
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Да бе - премиум били само материалите и екстрите / технологиите. Премиум е първо "brand recognition" - не случайно VW Phaeton беше страхотен автомобил ама никой не го купуваше. От тази гледна точка Ауди много хляб има да папкат за да стигнат до Мерцедес Премиум второ е задвижването - 1,4 турбобензин с ръчка и предно и бем ти премиума е това. Истинския премиум има поне 6 цилиндъра и в никакъв случай не е с предно предаване. Истинския премиум изключва и тракалниците принципно!
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Грешен превод ( преди 10 месеца )
    Отново грешно преведена новина! Audi са "обмисляли" да преминат на MQB за новата А4, но са се отказали. https://www.motor1.com/news/363616/audi-a4-next-gen-details/
  • #15
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Коньовица ( преди 10 месеца )
    Хай тек технологии.Ко Нье.При БМВ е38 може и да го е имало с камера за задно навигация и телевизия ама тва сега го има във всяка втора кола.Хай тек технологии а отпред двигател от каменната ера да не би да лети къде ги виде тия хай-тек технологии еле па в закостенела марка като примерно Ролс може би чадъра у вратата.Премиума се купува заради мощните двигатели я тури на една ЕС класа 4 цилиндров 1.8 с 150 коня да я видим дали някой ще я купи.
  • #14
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Йок ( преди 10 месеца )
    И кои са скъпите матряли акронил бутадиена ли е скъп матрял или пвц-то дето го използват или изкуствената кожа.И кое в тая кола струва 300 к алуминиевият двигател може би.Скъпи материали хаха капан за балъци.Е в Ролса може и да има някой часовник с камъни за 2 бона ама не струват там колко му искат 1 милион.
  • #13
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Премиум означава лукс, скъпи материали, най-новите хай-тек технологии и много екстри от там и цената е по-солена,. В по-ниския клас материалите са по-евтини, ектрите не чак толкова, това, което гледаме днес като технологии в премиум колите ще го видим около 5-6 години по-късно в по-ниския клас всичко това води до по-ниската цена в по-ниския клас. Така, че това определя премиума а не презно,задно или СУВ, дано съм ти помогнал да разбереш.
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Макарон ( преди 10 месеца )
    Ако цената определя кое е премиум, можем на една Лада Веста да бацнем прайс таг 200 000 евро и ще стане премиум, бегайте от тука с тея смехории. ВФ било премиум, то е под въпрос Ауди, БМВ и МБ дали са премиум, че всичко стана пластмасова конфекция. Големите марки си унищожиха имиджа с ламтежа за капиталче. Bentley обезобразени, БМВ пускат миниван с предно, Ролс SUV, Ламборгини и Ферари също SUV. Ами Порш???, Панамерата във F-сегмент на луксозните лимузини се предлага КОМБИ, Порше комби, бате ..
  • #11
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Might ( преди 10 месеца )
    На AUDI само цената им е PREMIUM, особено A4. Отдолу се крие Skoda, Seat, които в никакъв случай не са лоши за цената си.
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Премиум имиджа никога не го е имало за да изчезва. 1 милярд ще спестят като направят нещо по-скапано и го продават на същата цена.
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ВАГ ( преди 10 месеца )
    Виж цената на новия Туарег с най големия мотор и всички екстри, и сам ще разбереш Фауве Премиум ли е или не хохох А да не би Мерцедес с двигатели или платформа от Рено да по Премиум??????