Автомобилните производители постоянна се състезават помежду си, но понякога са принудени да образуват временни съюзи, за да реализират интересни проекти. Целта е да се икономисат средства за разработката на нов модел, която винаги е доста скъпа. Така компаниите си търсят партньори, за да защитят своите интереси.
Любопитното е, че резултатът от тези съюзи понякога е доста странен. Появяват се два автомобила - по един от всяка марка, участваща в проекта, като единият се представя добре на пазара, докато другият се проваля. Ето няколко такива примера от историята.
3. BMW M1
Тук става дума само за един модел, който е съвместна разработка на два производителя. В BMW още през 70-те години замислят разработката на спортна кола, но за да бъде реализирана тя, компанията се нуждае от партньор. Първият избор пада на италианския производител Lamborghini, който има огромен опит в създаването и производството на спортни коли.
Тук става дума само за един модел, който е съвместна разработка на два производителя. В BMW още през 70-те години замислят разработката на спортна кола, но за да бъде реализирана тя, компанията се нуждае от партньор. Първият избор пада на италианския производител Lamborghini, който има огромен опит в създаването и производството на спортни коли.