IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault представи новия Captur

Най-успешният модел в този сегмент е пораснал на размери

Renault представи новия Captur

Шест години след премиерата на Renault Captur и две години след единственото му обновяване, френската компания представи второто поколение на модела. Продажите на автомобила стартират в началото на 2020 г., като основни конкуренти се сочат Peugeot 2008, Fiat 500X, Seat Arona, Ford EcoSport и др.

Новият Captur е изграден на платформата CMF-B, като е пораснал на размери. Дължината му е увеличена със 107 мм, широчината - с 19 мм, а височината - със 7 мм. Според създателите на автомобила, това е позволило да се направи по-простарен салон.

Renault Captur

Стилистически автомобилът напомня предшественика, но е получил редица промени в дизайна. Появили са се характерните за новите модели на Renault C-образни елементи във фаровете, като новата оптика е светодиодна.  

Интериорът до голяма степен напомня този на новите компактни хечбекове Zoe и Clio, като се използвани по-качествени материали. В салона се е появил вертикален 9,3-инчов екран на мултимедийната система, а вместо аналоговия панел се предлага изцяло цифров вариант с 10,2-инчов дисплей. Скоростният лост е превърнат в джойстик, което позволява да се освободи място за безкабелно зарядно за смартфони.

Renault Captur

Новият Captur е първият автомобил в гамата на Renault, който получава хибридната система E-Tech Plug-in Hybrid, разработена с помощта на Nissan и Mitsubishi. В нейната основа е 1,6-литров бензинов атмосферен двигател с два допълнителни електромотора. Единият е вграден в скоростната кутия, а вторият в коляновия вал, като се зарежда от акумулатор с капацитет 9,8 кВт/ч.

Кросоувърът може да се движи само на електричество в продължение на 60 км, като максималната скорост е 135 км/ч. При стартиране на двигателя автомобилът първоначално ще работи само на ток. Тази версия на Captur обаче ще се появи на по-късен етап - веротяно в края на 2020 г.

На старта на продажбите моделът ще се предлага с 1,5-литров дизел с мощност 95 и 115 к.с., както и с 1,0-литров бензинов мотор със 100 к.с. Скоростните кутии са 5- и 6-степенни механични, както и 7-степенна роботозирана. Предаването отново е само към предната ос.

Още снимки - вижте в галерията горе.

Снимки: Renault

0 от 500
  • #7
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    ми те са написали франсетата Thanks to all this, the All-new Captur E-TECH Plug-in is breaking records in its category: a range of 45 kilometres in all-electric mode at up to 83 mph in a mixed cycle, and of around 65 kilometres in urban use. So if the batteries are recharged every evening, it can run all week without using a drop of petrol.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Е ко ся всички почнаха да турят по един таблет и на ти хибрид после
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Със сигурност може да се зарежда с контакт или с специално зарядно но както виждаш не пиши подробности как точно и с какво
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Вместо минуси, отговорете на въпроса. Как се зареждат тези батерии, за да се изминава разстоянието само на ток. За мен идеята е практична, на ден правя около 60 км. и най-добрия вариант ми да включа в контакта. Но ме съмнява да е точно така.
  • #3
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Нов коптор ... ( преди 4 години )
    със стара минджа на капака не се прави!
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Поне да бяхте писали новите размери а не само колко по-големи са и багажника че е 535литра какво да проверяваме отделно ли? В най-известните сайтове пише че пробега достига 45км а не 60 както пише тук
  • #1
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    За мен е интересно как ще става зареждането на батериите, имам предвид, карам днес 55 км. на ток, паркирам, на следващия ден карам ДГВ да ги зареди или някакъв друг вариант?