Историята на автомобилната индустрия е пълна с красиви и интересни концептуални модели или прототипи, които обаче така и не получиха възможност да стигнат до серийно производство, въпреки страхотните идеи и технически решения, заложени в тях. Причините за това са най-разнообразни, но най-често са свързани с финанси и разминаване с вкусовете на клиентите.
Представяме ви една такава селекция, в която има коли, които със сигурност биха имали търговски успех. Или поне така изглежда. Както и такива, които най-вероятно щяха да са впечатляващ провал.
Суперколите, които не дочакахме (ГАЛЕРИЯ):
Lamborghini Cala (1995)
Дебютът на Cala е в Женева, като това трябва да е достъпният модел на марката, позициониран под Diablo. Автор на дизайна е ItalDesign Giugiaro, като колата е поръчана от Chrysler, собственикът на Lamborghini, като през 1994 компанията е продадена на Megatech. През 1988 новият собственик – Volkswagen, закрива Cala и се слага началото на създаването на Gallardo.
Дебютът на Cala е в Женева, като това трябва да е достъпният модел на марката, позициониран под Diablo. Автор на дизайна е ItalDesign Giugiaro, като колата е поръчана от Chrysler, собственикът на Lamborghini, като през 1994 компанията е продадена на Megatech. През 1988 новият собственик – Volkswagen, закрива Cala и се слага началото на създаването на Gallardo.

