Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Мъск обяви цената на пикапа на Tesla

Моделът ще се предлага за по-малко от 50 000 долара

Мъск обяви цената на пикапа на Tesla

Генералният директор на Tesla - Илон Мъск, обяви, че първият пикап в историята на марката ще струва по-малко от 50 000 долара. Това е доста изненадващо, тъй като останалите модели на производителя на електромобили (с изключение на Model 3) се продават на доста по-високи цени.

Според Мъск, това ще бъде най-добрият електрически пикап в света, който клиентите ще могат да си купят за 49 000 долара. Така той ще бъде значително по-добро предложение от модела Rivian R1T, както и от електрическите товарни машини на Ford, чието излизане на пазара също предстои.

Tesla пикап

Очаква се, пикапът на Tesla да предлага пробег от 804 км с едно зареждане на батериите. Машината ще разполага със система за задвижване на четирите колела, което означава, че ше има по един електромотор на всяка ос, като ще разполага с огромен (пак по думите на Мъск) въртящ момент. Окачването ще може да се променя в зависимост от товара в пикап.

Премиерата на електромобила ще се състои до края на годината, а производството и продажбите му ще стартират в началото на 2020 г.

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 1 седмица )
    Halbach Array - Това е специален начин за подредба на постоянни магнити, който прави магнитното поле от едната страна по-силно, а това от другата приблизително нулево. Това коренно се различава от магнитното поле около един единствен магнит. При него магнитното поле е с еднаква сила от всяка страна. Тоест навярно някога вместо "Hemi", "VTEC" или Turbo (Compressor), отзад просто ще пише с червено "Halbach" :D
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 1 седмица )
    За колегата с тирето, мнението е като г.за - всеки го има. . Фактите обаче говорят, че електромоторът на Model 3 е революция в автомобилостроенето. При разглабянето му от конглокентни инженери, се оказва, че е най-напредналият (уникална и неизследвана още Холбахова подредба на магнитите), най-лекият (точно 46кг) и най-евтиният (754$) в цялата индустрия! Е, на база това, мненията за пушене на трева може да ги дава само някой от градинката при "баба Яга". Дори бабите пред блока дават по-смислени
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Минтирит ( преди 1 седмица )
    Някой стар модел ще е базиран пикап? По-скоро ще е базиран на шасито на камиона tesla semi и ще се прави на същата линия. Той пък се задвижва с двигателите на модел 3, които са най-икономичните на пазара и ще се монтират от Септември месец и на модели S и Х, които ще станат 10% по-икономични, въпреки че този най лакомият модел на Тесла за който говориш, още сега с 30% по-икономичен от audi e-tron и jaguar i-pace, въпреки че те са много по-малки и леки от Тесла модел Х
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ico ( преди 1 седмица )
    Za po gore komentirashtite edno goliamo HAHA. Purvo musk se chuvstva che ima misia i iska da pomogne na chovechestvoto. Vtoro purvite modeli biaha revoliucia i toia shte e mega iak. Treto ne mu pravete negovata smetka malko po umen e ot nas
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Тинтирит, за него не зная дали е пушил, но ти че си се родил толкова зле е повече от ясно! Как можеш да пишеш такива простотии не ми е ясно? Това не са ти немските бан-гии! Немците само викат ще-ще-ще, докато другите правят и са на пазара. Не случайно немското автомобилостроене кара по инерция и полека-лека отива там, където е немската електроника.
  • #5
    1 rate up comment 14 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 седмица )
    Пак е пушил. За да му се вържат парите трябва да е базиран на някой от старите модели, най-вероятно Х, а той е най-лаком от всички. За 800 км пробег батериите ще са огромни и скъпи. Ако задвижването е нова разработка пак не се връзва, извън САЩ няма да продава много от тия шитни и отново вътрешно.
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Warwicksz ( преди 1 седмица )
    Американците сами се затриха като вкараха японците на тамошният пазар с това те убиха ГМ Форд и Крайслер сега да видим.
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    това си е, както се казва на хамерикански "must have" за Тесла, за да имат успех на този пазар.
  • #2
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Warwicksz ( преди 1 седмица )
    Проблемът на Тесла е както и на другите американски производители в миналото не са глобални играчи а местни.Няма как като си местен играч да печелиш.ГМ си седяха в щатите и не направиха нищо.И тук помага национализма Сащ е държава от мигранти те купуват всичко стига да е качествено а не като французи или немци от националистични подбуди.Няма как тогава американски производител да е успешен.
  • #1
    8 rate up comment 3 rate down comment
    niko ( преди 1 седмица )
    супер е!!!