IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla ограничава зареждането на колите си

Целта е да се намалят опашките пред Суперчарджър станциите

Tesla ограничава зареждането на колите си

Tesla актуализира някои от своите Суперчарджър станции в САЩ, за да ограничи зареждането на батериите до 80% от капацитета им. Това стана ясно от съобщение, изпратено от американския производител на електрически автомобили до служителите си. Целта е да се намалят опашките, които се образуват пред тези станции за зареждане.

Компанията уточнява, че решението й ще засегне 17% от всичките Суперчарджър станции в САЩ. Ограничението ще се прилага 24 часа в денонощието за 8% от станциите, а на останалите 9% ще има ограничение в най-натоварените периоди. Собствениците на автомобили Tesla ще получат сигнал, когато са на някои от тези станции.

Някои от Суперчарджър станциите са известни с това, че са много заети в определени дни - особено по уикендите и в празнични дни, което води до огромни опашки. Тези станции зареждат много бързо батерията до 80%, но след това скоростта до "напълването" рязко спада. Tesla твърди, че новата функция, комбинирана с други актуализации на мрежата на Суперчарджъп, трябва да доведе до "34% подобрение в производителността" на засегнатите станции.

Tesla Supercharger

Когато Tesla пусна в експлоатация третата версия на Суперчарджър станциите, тя също така актуализира таксите за втората версия и пусна нова функция - On-Route Battery Warmup, която подготвя батерията за по-бързо получаване на по-висок заряд, за да се спести време при пристигане на автомобила на станцията.

Интересното е също така, че компанията е помислила и за начин да се заобиколи новото ограничение от тези собственици, които потеглят на дълго пътуване. Ако някой се е насочил към Суперчарджър станция чрез Trip Planner, ще може да зареди батерията си на 100%, за да осъществи пътуването си. Ако обаче станцията е крайната му дестинация, номерът няма да мине и той ще трябва да се задоволи само с 80% заряд.

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Разходомер ( преди 5 години )
    EPA знае ли за този "On-Route Battery Warmup"?Как той се отразява на разходът в kWh/100km или miler per kWh ?
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Смятай,ако колите на ток са над 50%- ще чакам с часове,дори зареждането да е за 10-15 Мин.)Няма да стане защото станциите за бързо зареждане са в пъти по-евтини от бензиностанциите
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    #4 ( преди 5 години )
    а ти щото си мислиш, че в щатите е много чист ли? На всяка тесла се падат по 100 додж пикапа с по 5000сс двигатели които не отговарят и на евро 1...Стига сте сънували...
  • #5
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Дизеларката анонимен коуега я зареждаш веднъж в месеца и забравяш, а ти си седи чеки 20 мин на суперчарджъра да ти доде ред
  • #4
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Въпреки, че статията е написана по негативен начин, с цел да се подиграва с Тесла, решението е много хитро и удобно за всички. Карайте си дизеловите *** тука в България, после що ни бил мръсен въздуха. Сами си го правите......
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    както обикновено бързащите да са модерни страдат ;).
  • #2
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Хихо ( преди 5 години )
    Смятай,ако колите на ток са над 50%- ще чакам с часове,дори зареждането да е за 10-15 Мин.Ще почнат да намалят % за зареждане ,ще стигне до 50-60% и каква файда
  • #1
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Опашки ома за Тесла за гоуфу кога.Некадърници!