Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes пуска на пазара най-мощния GLE

Версията 580 4Matic получи хибриден агрегат с 490 коня

Mercedes пуска на пазара най-мощния GLE

Mercedes-Benz пусна на пазара най-мощната модификация на кросоувъра си GLE - 580 4Matic. Кросоувърът е оборудван с битурбо V8 с интегриран стартер-генератор и 48-волтова мрежа.

Задвижването на Mercedes-Benz GLE 580 4Matic става с 4,0-литров V8 с два турбокомпресора. Мощността на двигателя е 490 к.с. и 700 Нм въртящ момент, като той е оборудван с интегриран в него стартер-генератор (ISG), работещ с 48-волтова мрежа. Той подпомага двигателя с вътрешно горене при ускорение, като добавя 21 к.с. и 250 Нм. Освен това рекуперира енергия при спиране.

Mercedes-Benz GLE 580 4Matic

В оборудването на Mercedes-Benz GLE 580 4Matic влизат медиен комплекс MBUX с разпознаване на гласови команди и функция Interior Assistant, която предугажда действията на пасажерите, адаптивно пневматично Airmatic, кожен салон и екстериорен пакет AMG Line. 

Mercedes-Benz GLE 580 4Matic

Като опции за кросоувъра се предлага хидропневматично окачване E-Active Body Control и 22-цолови джанти. Засега са известни цените на модела за САЩ, където те стартират от 76 800 долара.

Снимка: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Подминаващ ( преди 3 седмици )
    Теслътъ ше се пъне ама колко - 200метра, 400метра и после труп! А мерджана ще си върви, върви, върви ...
  • #2
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Минаващ ( преди 3 седмици )
    Не знам какво струват ама тоя "осмакь" такъв бой ще яде от Тесла модел Х че свят ще му се завие ДВГ умря нищо не става от него.
  • #1
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Японците правят, струват - немците винаги са едни гърди напред. И то големи гърди. Много по-смислен и универсален хибрид от на Тойота недодяланата технология. Има с по-големи, с по-малки ел. мотори. Може да се сложи голяма и малка батерия. Не само не жертва удоволствието от шофирането, а и го подобрява. И преди онзи всезнайко да напише, че технологията в БМВ била на Тойота - успокой се, дете, няма нищо общо. Изцяло немска си е и се използва и от Мерцедес, Волксваген, ЛР, Пежо.