IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen показа нова "мека" хибридна система

Технологията ще дебютира при бъдещото поколение на Golf

Volkswagen показа нова

Германският производител Volkswagen продължава да подгрява интереса към новото поколение на Golf, като използва автомобилния симпозиум във Виена, за да представи нова хибридна система, работеща на 48 волта.

Според изявлението на компанията, новият Golf ще получи 48-волтов стартер-генератор и 48-волтова литиево-йонна батерия. Генераторът на задвижващия ремък е оборудван с електромотор, който дава допълнителна мощност и осигурява рекуперация на енергията.

В режим на рекуперация системата преобразува кинетичната енергия в електричество, което се съхранява в литиево-йонната батерия, разположена под седалката на пътника до шофьора. Тази енергия ще се използва за увеличение на мощността при ускорение.

Меката хибридна система също така изключва двигателя, веднага след като водачът махне крака си от педала на газта. От Volkswagen твърдят, че моторът се включва и изключва моментално, като този процес предизвиква минимални вибрации. Благодарение на тази функция, новият Golf ще пести по 0,4 л/100 км.

Първоначално нова система ще се предлага с двигатели с обем 1,0 и 1,5 литра от семейството ЕА211 evo, които работят с автоматична скоростна кутия с двоен съединителя. След това технологията ще започне да се внедрява и при други мотори и модели на компанията.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Немска чалга ( преди 3 месеца )
    Страшна хибридна система! *** система! Японците продават в пъти по-добра през 2004г
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Село ( преди 3 месеца )
    Шиле ти 5 пари нямаш какво има да седиш и да се вайкаш за тая марка ами по добре погледни ,че е станало 2019 и ти работиш за 800лв при средна за Европа 3500.Недей се тормози за нещо на което и генератора само не мож му купи!!!!!
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Врътката е да си намалят общото количество емисии на теория, а на практика са си същите смърдялници.
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Бай Оня ( преди 3 месеца )
    Фолк с Ваген били такива онакива абе всеки завистлив плюе. и как така всички в статиите за ВАГ айде у лево бе .Пишете си по вашите коли голяма завист голямо нещо егати и неудачниците
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Колко пъти ще я претоплят тази манджа? Накрая няма ли да го направят и да го пуснат, за да се види на практика,че всъщност нищо не могат! И всичкото това при условие, че други са го измислили и направили преди тях и вече се е доказало,като неефективно. Усложнява, оскъпява, намалява надеждността, увеличава теглото, а ефекта е икономия на гориво след втория знак на десетичната запетая.
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Колко пъти вече я представиха!? Нали в Голф 8 щяха да я слагат!
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Щирлиц ( преди 3 месеца )
    Дошо пак е на линия.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 3 месеца )
    това което виждам е Continental 48 Volt Eco Drive . от 2016та година. или преводача е калпав или ВАГ се правят на интересни
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Преводача, преводача ( преди 3 месеца )
    Ех, да ви имам и преводачите, дет` бъкел не разбират от автомобили и са учили недоучили чужд език! "Генераторът на задвижващия ремък"
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Фолк с Ваген не подгряват абсолютнои нищо! Подгряването го правят подкупните, платени медии, които за какво ли не не спират да пишат за тази нещастна фирма. Ето така се „погрява интереса“ към скапаните и модели, чрез непрекъснато писане, писане, писане. То не бяха заводи, джанти, проекти, бъдещи начинания, фантазии и фантасмагории всякакви. Пълна п0мия е това всеки ден да се пише за тази жалка компания. Явно добре плащат, за да се прави от определени медии.