fallback

Новият Ford Focus ST стана комби

Моделът ще се предлага с бензинов и дизелов двигател

Компанията Ford представи комбито Focus ST от четвърто поколение, предназначена за европейския пазар. Технически модела не се различава от хебека, като също като него ще се предлага с бензинов или дизелов двигател.

Комбито Ford Focus ST може да бъде оборудвано с 2,3-литров EcoBoost (280 к.с. и 420 Нм въртящ момент) или с 2,0-литров дизел EcoBlue (190 к.с. и 400 Нм). Двата мотора се съчетават с 6-степенна механична кутия, но за бензиновата версия ще се предлага и 7-степенна автоматизирана трансмисия с функция Adaptive Shift Scheduling (специален алгоритъм за смяна на предавките, който се настройва спрямо стила на шофиране).

Бензиновият Focus ST ще получи и електронен диференциал за повишено триене eLSD и адаптивни амортисьори CCD. В оборудването на модела влиза и пакет Performance с пистов режим на работа на електрониката и на лънч-контрола.

Освен това, версията Focus ST c 2,3-литров EcoBoost е оборудвана със система "антилаг", разработена специално за суперколата GT и за пикапа F-150 Raptor. В режимите Sport и Track тя държи дроселовата клапа отворена, като поддържа скоростта на завъртане на турбокомпресора.

Ускорението от 0 до 100 км/ч при бензиновото комби отнема 5,8 секунди (5,7 при хечбека), а при дизеловата - 7,7 секунди (7,6 при хечбека). Версията на бензин развива 250 км/ч, а дизеловата - 220 км/ч.

Снимка: Ford

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    то и Факт! не е образован, *** не пречи да драска по форума
  • #12
    Факт! ( преди 4 години )
    Е то и в каруцата има много живот в Маалата но това не е глобален процес.
  • #11
    Д ( преди 4 години )
    Недейте се дерете на всеки е ясно че с Фау Ве е свършено!
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Най-точния атестат за тази марка е главоломното обезценяване на моделите им.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Голяма реклама, голяма хвалба, но резултата пак ще е една ниско качествена посредственост.
  • #8
    lordlosh ( преди 4 години )
    Естествено, че има много живот дизела. Оставете ги промитите мозъци.Моя проблем с Форд като цяло е, че базовите им модели са на добри цени, ама като екстри са трагични. А нивата на оборудване, които си заслужават са някакви нереални суми. Не може Тренда да е 35к, а Vignale-то да е 50к за Хечбек кола и това на двигател 1.0, 125кс. с ръчна скоростна кутия. 1.5, 182кс. автомата титаниум - 47хиляди, Vignale-to да е 57,5кТоя СТ ще е 65+к сигурно.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    ше устиска навсякъде в европа споко ;) нали не мислиш, че хората които сега си купуват нови дизели мислят да ги изхвърлят след 5 години
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Ама уточнявай, къде ги има тези 10 и повече години спокоен живот дизела! У ваше село, може и повече да устиска...
  • #5
    Факт! ( преди 4 години )
    Никакъв живот няма дизела тия Форд са неадекватни после що били на загуба!
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    дизела, не се заблуждавайте, си има още 10-на че и повече години спокоен живот.
fallback
Последни