IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

250 конски сили за Hyundai i20 N?

Корейците ще предлагат спортни версии на все повече свои модели

250 конски сили за Hyundai i20 N?

Hyundai полага сериозни усилия, за да предложи по-мощни и спортни N версии на колкото се може повече свои модели. След i30 и Veloster идва ред на няколко кросоувъра в гамата на корейците, като заедно с тях по-вълнуващ вариант ще получи субкомпактният i20. Миналата седмица i20 N беше засечен на тестове на Северната дъга на „Нюрбургринг”, но компанията все още не е показала окончателният дизайн на i20 N.

Независимият дизайнер Клебер Силва предложи своята визия за това как би могъл да изглежда по-спортният вариант на i20, но много анализатори са на мнение, че крайният вариант, избран от Hyundai ще изглежда по-агресивно.

Hyundai i20 N

Някои елементи най-вероятно ще се окажат идентични с предположенията – като радиаторната решетка, която е като директно заета от i30, чийто първообраз пък се появи при i30 Fastback.

Според публикации в специализираните британски издания, мощността на i20 N ще е „поне 250 конски сили” и ако това се окаже вярно, то по-малкият модел ще се изравни с i30 N без Performance Package.

Също така все още не е ясно и дали в Hyundai ще използват вече познатия 2-литров T-GDI двигател или ще видим по-мощна версия на мотор с по-малък работен обем.

Във всички случаи обаче корейският модел се очертава като интересна алтернатива на Ford Fiesta ST и дори Renault Clio RS, като и в двата случая производителите им поеха по пътя на даунсайзинга.

Илюстрации: Клебер Силва

0 от 500
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тези станаха големи скъпчии, като немците и вероятно цената няма да е никак приятна за джоба, а в същото време няма да са конк.уренция на Клио и Фиеста, защото в този клас много важно условие е цената. Тези коли не се купуват от богати хора, а от хора с малко средства, които искат да си правят кефа. Така, е корейците много трябва да се замислят за ценовата си политика, защото според мен тя никак не е добра. Хората ги купуваха заради цената, а не заради друго. Затова вече не ги купуват много.
  • #1
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Интересно.. на това малко купе 250 конски сили ще са супер! Сега остава да видим колко конски лева ще искат за него, за да видим конк.уренция ли е на Клио и Фиеста наистина.