Електричество, автономно управление, свързаност: вече няма съмнение, че това ще са трите стълба на утрешната мобилност. Но повечето производители говорят за тях чрез маркетинговите си отдели, с добре познатата ни сляпа вяра в светлото бъдеще, и старателно премълчават недостатъците и трудностите. Все пак има и изключения. През изминалата седмица в Мюнхен "КОЛЕЛА" имаше възможност да обсъди тези въпроси с един от най-пословично прямите хора в автомобилната индустрия - шефа по развойната дейност на BMW Клаус Фрьолих.
Ето 11 тенденции, които той очерта за бъдещето на автомобилите (ГАЛЕРИЯ):
BMW ЩЕ ПРОДАВА И ТЕХНОЛОГИИ
Както навремето на компютрите пишеше "Intel Inside", така занапред по други автомобили може да пише "BMW Inside", смята Фрьолих. "Ние вече получаваме заплащане от други производители, защото разработваме технологии за тях. В бъдеще това ще се засили... Много производители не могат да си позволят да инвестират във всички тези неща: дизел, бензин, плъг-ин хибриди, батерии, свързаност, 5G, автономно управление, botnet архитектури... Те трябва или да ги купуват от някого, или да си отидат".
Както навремето на компютрите пишеше "Intel Inside", така занапред по други автомобили може да пише "BMW Inside", смята Фрьолих. "Ние вече получаваме заплащане от други производители, защото разработваме технологии за тях. В бъдеще това ще се засили... Много производители не могат да си позволят да инвестират във всички тези неща: дизел, бензин, плъг-ин хибриди, батерии, свързаност, 5G, автономно управление, botnet архитектури... Те трябва или да ги купуват от някого, или да си отидат".