Някои биха казали, че днес по пътищата се движат страхотни коли. Въпрос на вкус. Изборът от модели наистина е голям, но истинските автомобилни фенове често предпочитат да се обърнат към пазара втора ръка в търсене на изключителни екземпляри. В момента, в света на новите автомобили най-много "се харчат" кросоувърите. Но до края на миналия век на върха бяха седаните, които традиционно се считат за царете на автомобилната индустрия. През седемдесетте години се появиха автомобили, които дори като нови можеха вече да претендират, че са класика. В днешно време този техен образ, разбира се, само се засилва. Сега колекционерите преследват всяка един такъв модел. Добре запазени екземпляри все по-рядко се намират, а цените се покачват. Колко струват най-добрите европейски седани от 70-те години според британското издание AutoЕxpress ще разберете в галерията.
Колко струват най-добрите седани от 70-те днес (ГАЛЕРИЯ):
В Европа производството на френския седан с дизайн на Pininfarina приключи през 1983 г. В Китай, например, то продължи до 1997 г., а в Нигерия - чак до 2005 г. Можете ли да си представите? През 2013 г. американският вестник "Ел Ей Таймс" нарече модела "Работния кон на Африка".