IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai разработва собствено шаси за електромобили

Първият такъв модел излиза догодина, ще бъде по-напреднал и по-скъп от сегашните

Hyundai разработва собствено шаси за електромобили

Hyundai възнамерява да покаже нов електромобил през 2020 г., който ще бъде изграден върху платформа, разработена от специалистите на самата компания. Южнокорейците вече разполагат с моделите Ioniq Electric и Kona EV в моделната си гама, но използват за тях чужди шасита.

Компанията отново повтори плановете си да стане един от трите най-големи производители на електрически автомобили. Планирано е до 2025 г. светът да види 44 напълно електрически и хибридни модела на Hyundai. А компанията очаква, че тогава обемът на продажбите ще достигне 1,67 милиона бройки годишно.

В същото време обявеният електромобил на новата платформа ще бъде не само технически по-напреднал, но и по-скъп от другите модели. Подробности за характеристиките на EV-платформата все още липсва, но Hyundai работи по него от 2017 г. Нейната поява значително ще ускори постигането на амбициозния план на южнокорейците.

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Nemo ( преди 5 години )
    Дано американците успеят да подобрят технологията- сипваш течност и караш на ток, може и 1000 км. без да зареждаш. Надявам се да не е поредната екзотика, която няма да види серийно производство!
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    И електричките в досегашното им развитие са изключително слабо приложими в ежедневието. Да започнем със зарядните станции. Какво, пред панелката в Люлин ли? Хайде да си говорим сериозно! А дългото време за зареждане, ограничения пробег (реално под 500 км), или ужасавящото падането на капацитета на батерията при температури под нула градуса,... Това няма как да се подобри много. Трябва принципно нова концепция. За това сегашните електрички са обречени.
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Че те водородните коли са някаква екзотика. Най-вече защото няма къде да ги заредиш. Имат много добър СУВ на водород- Нексо, но няма смисъл да го купи човек защото няма къде да го заредиш. То с електрическите е проблем инфраструктурата а с водорода е направо плачевна.
  • #1
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Корейците изпуснаха ммента да станат лидери при водордните коли. Имаха две поколения експериментални. Бяха пред Хонда и другите, но.... И в Брюксел имаше от тях, май ix35 Hydrogene.