IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda променя коцепцията на Civic Type R

Хот-хечът става хибрид, който ще излезе през 2021 г.

Honda променя коцепцията на Civic Type R

Преди 2 години Honda представи сегашното поколение на  Civic Type R, който стана най-бързият автомобил с предно предаване. Под капака на хот-хеча е поставен 2,0-литров бензинов турбомотор с 320 к.с. и 400 Нм, съчетан с 6-степенна механича скоростна кутия.

Всичко това би трябвало да гарантира безоблачно бъдеще на модела, но се оказва, че пътят към електрификация, който е поела световната автомобилна индустрия, няма да го подмине. Така Civic Type R ще остане в гамата на Honda, но ще бъде със съвсем различна концепция, съобщава Piston Head, като се позовава на източник от техническия департамент на японската компания.

Технически подробности не се разкриват, но се очаква моделът ще се задвижва от хибридна система с бензинов турбодвигател на предната ос и електромотор на задната. Това означава, че Type R ще получи задвижване на четирите колела, което ще премести модела в нова категория.

Honda e Prototype

Промени ще има и в дизайна, като те също ще бъдат радикални. Новият Civic Type R ще получи стиистичнr елементи от концептуалния електрически хечбек Honda e Prototype (на снимката), показан от компанията преди дни в Женева.

Новото поколение на хот-хеча ще излезе на пазара през 2021 г., като ще играе сериозна роля в плановете на Honda за пълна електрификация на моделната гама. Тази стратегия на японците трябва да бъде реализирана до 2025 г.

Снимки: Honda

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Ако е мек хибрид, като досегашните им ще е поредната излагация. Не направят ли пълен хибрид, който да е наистина хибрид, а не електромоторче за чистачки и батерия + ДВГ, няма как да са нещо повече от посредствени във високите автомобилни технологии. В трансмисиите също имат много работа. Вариатора им не е добър. Да видят Тойота как правят е-ЦВТ с планетарните предавки, който е неразрушаем и да действат. Имат потенциала да направят наистина един добър хибрид спортист, който да хапе здраво.
  • #7
    1 rate up comment 10 rate down comment
    waso ( преди 5 години )
    Не е истина колко е грозен новият сивик
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Антон ( преди 5 години )
    Девятора е електрически ключ за осветление! Вариатора или така наречената безстепенна автоматична трансмисия се използва от доста автомобилни производители. Това е трансмисията с най-малко загуби и най-добро ускорение. Проблема и е че все още не може да се усъвършенства да издържа на големи натоварвания. Именно и това е една от основните причини да не е налична за Тайп-р и при него се използва само механична трансмисия. Хубаво е че ще вкарват и електродвигател но дано се пигрижат и за фейса.
  • #5
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Капо ( преди 5 години )
    Type R е бил винаги само в ръчни скорости. Не го бъркайте с нормалните варианти на Сивик. Ако под девиатор (което е вид превключвател) имате предвид вариатор, в Сивика той е един от най-добрите. Иначем че в конглокс за най-грозна кола type R наистина ще вземе най-малко второ място.
  • #4
    3 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Въпроса е дали ще е пак най-грозната кола на годината...
  • #3
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    той девиатора си е по дефолт в хондата! по-скоро въпросът е какъв автоматик в тъпиРа?
  • #2
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Капо ( преди 5 години )
    Какъв девиатор в Type-R?
  • #1
    2 rate up comment 11 rate down comment
    И сега... ( преди 5 години )
    ако изобретят и автоматична скоростна кутия, ама не оня спънат девиатор, ще премине в още по-друга категория!