IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-AMG GT R се превърна в роудстър

Моделът получи активна аеродинамика и 4,0-литров битурбо V8 двигател

Mercedes-AMG GT R се превърна в роудстър

Спортното подразделение Mercedes-AMG представи откритата версия на най-мощната AMG GT модификация - AMG GT R. Серията роудстъри с активна аеродинамика и задвижване на задните колела ще бъде от 750 бройки. Цената им още не е обявена.

Моделът е оборудван с 4-литрови битурбо V8 двигател, който развива мощност от 585 конски сили и 700 Нм въртящ момент, наличен в диапазона от 2100 до 5500 об/мин. Скоростната кутия е 7-степенна автоматична с два съединителя. Роудстърът ускорява от място до 100 км/ч за 3.6 сек (също като при купето), а максималната му скорост е 317 км/ч.

Подобно на купето AMG GT R роудстърът е оборудван с активен аеродинамичен елемент от карбон, поставен на дъното под двигателния отсек. Неговата маса е около два килограма и той автоматично реагира на промените в скоростта. За да се създаде допълнителна притискаща сила, той може да се разшири с 40 мм надолу, увеличавайки натоварването на предната ос до 40 кг при скорост от 250 км/ч. Така автомобилът буквално залепва за пътя.

Предната броня е оборудвана с жалузи, които се контролират по електронен път и насочват въздушния поток към задния дифузьор и спирачките. Благодарение на крилата автомобилът е станал по-широк в сравнение с откритите версии AMG GT и AMG GT S. Предните са от карбон, а задните са алуминиеви. Моделът е оборудван с колела с различни размери: 19-инчови предни и 20-инчови задни. За да стане мощният роудстър още по-лек, трансмисионният вал е направен от карбон, което спестява 40 кг.

Mercedes-AMG GT R-1

Стандартното оборудване на роудстъра включва спортни седалки AMG Performance с черна кожена тапицерия, цифров приборен панел, мултимедия с 10,25-инчов дисплей, волан AMG Performance, селектор с 6 режима на движение, регулируемо окачване с електронно управлявани амортисьори, диференциал с електронно заключване на задната ос и система против буксуване с 9 режима.

Снимки: Mercedes-AMG

0 от 500