Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Какъв е реалният пробег на новия Nissan Leaf e+

Тестовете показаха 180 км и изтощена на 50% батерия

Какъв е реалният пробег на новия Nissan Leaf e+

Сигурно знаете, версията на новото поколение на Nissan Leaf  - e+, вече е оборудвана с батерия с капацитет 62 кВтч? Това е много навременна актуализация, защото електрическите превозни средства по света стават все повече и повече, търсенето нараства, а масовите автомобилни производители един след друг представят все по-удобни за ежедневната работа електрички.

Колегите от InsideEVs вече тестваха новия Nissan Leaf e+ и споделиха своите впечатления. На какво наистина е способен този електрически автомобил, който освен с по-дълъг проблем може да се похвали и с увеличена от 147 до 214 коня мощност. Въпреки това ускорението от място до 100 км/ч бе съкратено до около 7 сек - само секунда по-бързо от Nissan Leaf с 40-киловатчасовата батерия, който също ще остане в продажба. На първо място това се дължи на увеличеното тегло поради инсталирането на допълнителни батерии. Ето защо се наложи мощността на двигателя да бъде увеличена, защото по-голямото тегло неизбежно би довела до загуба на тяга.

nissan-leaf-e

А какво показа тестът по отношение на пробега. Nissan Leaf e+ измина почти 180 км, а в батериите бяха разредени на 50%. Достоен резултат. Въпреки факта, че Агенцията за опазване на околната среда на САЩ (EPA) все още не е обявила собствените си показатели за пробега на японския хечбек, резултатът от 360 км приблизително съответства на реалните показатели (385 км според новия световен стандарт WLTP).

Тези данни поставят Nissan Leaf e+ на едно ниво с такъв американски бестселър като Chevrolet Bolt (380 км). Освен това скоро на пазара в САЩ трябва да се появят електрическите кросоувър Kia Niro EV (382 км) и Hyundai Kona Electric (412 км). Корейските електрически автомобили обаче няма да се продават във всички щати, а Chevrolet Bolt скоро ще загуби държавни субсидии при покупка, които доскоро бяха в размер на 7000 долара.

nissan-leaf-e-2

От тази гледна точка очакваната базова цена на Nissan Leaf e+ с батерията от 62 кВтч от 36 хиляди долара изглежда много конкурентна. Освен това автомобилът ще се продава във всички щати още от март. Продажбите в Европа стартират през юни, като на Стария континент базовият Leaf е прекръстен на Leaf 3.ZERO. Цената на този вариант е 39 900 евро, докато модификацията Leaf+ ще струва минимум 45 500 евро. Тя ще се появи в Европа под името Leaf 3.ZERO e+ Limited Edition и както личи от името, ще се предлага в ограничена серия.

Снимки: Nissan

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Както написах не те дере Европа а ако добавиш 20% ДДС, което явно не знаеш колко е горе долу получаваш сумата, тъй като в различни европейски страни е различен ДДС за това и цената е осреднена. Както се вижда единствения селянин тука си ти. п.п. В Европа се поема част от цената на електромобила, само в България не, така, че както ти написах най-голямо е дрането у нас. Ама трябва малко акъл и да прочетеш 2 реда Дошо, не става с чопплене в носа на сополи и после да ги хапваш.
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И колко е това ДДС бе селски? Я смятай, ако си ходил до училище да видиш, че пак не се вързва цената. И още повече, че тази цена е най-вероятно без този налог щом е споменават за Гайропа. Също така е и цената без батерията, както се продава в много държави в гайропа. Амо все пак мерси, че се сети за ДДС-то. Мноо си досетлив, няма що. Направо гений. А да си чувал, че в много държави за определени стоки няма ДДС? Нали екология, туй-онуй...
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не те дере Европата а собствената ти държава. Нарича се ДДС как не си се сетил, че с такъв данък те дерат и сато си купиш хляб, боза, горива, лекарства и каквото там си купуваш. Ама до сега не рева.
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Кольо Фичката ( преди 2 месеца )
    Когато си купиш нормален ДВГ с обещан разход 5/100,а той се окаже 7/100 остава само горчивия вкус,щото бензиностанции под път и над път,зареждаш по-често за пет минути и бягаш. Можеш да предприемеш пътешествие на стотици километри,виж при елчетата е малко по-дълго,въртиш се най-много до крайния квартал
  • #6
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    В САЩ струва $36 000, а в гайропата ни дерат с почти хубаватаа цена от €45 500. Смятайте за каква разлика става на въпрос, за да могат да се гушат за наша сметка. И на много екологични се правят, цените до небето и то точно на най-екологичните автомобили.
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Заядливко ( преди 2 месеца )
    До анонимката под мен: Видяхме, но не се заяждаме за тази трудно забележима и очевидно неволна грешка (пробег->проблем).
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Някой изобщо обръща ли внимание на написаните глупости? Второ изречение на втори параграф: "На какво наистина е способен този електрически автомобил, който освен с по-дълъг проблем може да се похвали.." и т.н.
  • #3
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Suyahoka ( преди 2 месеца )
    Тва тролейче по грозно отзад не можаха ли да го направят,че и с цена без екстри 90000лв,луда работа. От тея 380 км при минусови и много високи температури надали повече от 250 км,1000% съм сигурен
  • #2
    7 rate up comment 5 rate down comment
    FF ( преди 2 месеца )
    Ако с 3 ма души ,клима и 140 по магистралата идеш и се върнеш до Пловдив.. :) дообре.И то пак е компромис, защото няма да ти остане 30 % заряд за непредвидени ситуации.Ма то жичкаджиите все ги тънат нещата, и като удари батерията 6 % и настъпва паническа тишина.
  • #1
    10 rate up comment 0 rate down comment
    bg ( преди 2 месеца )
    пробега вече е почти ОК за Сф-Пв-Сф таман става... ама 90 бона...лелей