IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW се отказва от V8 и V12 при 7-Series

Следващото поколение на лимузината ще е изцяло хибридно

BMW се отказва от V8 и V12 при 7-Series

Флагманът на BMW - лимузината 7-Seriеs, ще остане без модификации с V8 и V12 двигатели след смяната на поколенията си. Тези мотори ще бъдат заменени от хибридни силови агрегати, съобщата BMW Blog.

Очаква си, при новата 7-Series баварците да заложат на комбинацията от бензинови двигатели и електромотори, която се изпозва при сегашната "тройка". Там в основата на хибридната технология е 6-цилиндров бензинов двигател, като се предлагат два варианта - "зареждащ се хибрид" (PHEV) и "мек гибрид" (MHEV).

Комбинацията от 6-цилиндров двигател и електромотор ще позволи на системата да развива мощност от 570 к.с. и 800 Нм. За сравнение, в момента 4,4-литровият V8 с турбо за BMW 7-Series достига 530 к.с. и 750 Нм, а 6,6-литровият V12 с две турбини раполага с 609 к.с. и 850 Нм въртящ момент.

Флагманът на баварците бе обновен съвсем наскоро, като той се предлага и с 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, както и с 3,0-литрови туродизели, развиващи 249, 320 и 400 к.с.

Снимка: BMW

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Предното поколение е по-красиво. Ако ги видя едно до друго, ще реша че това е по-стария модел. Все едно са го хванали и са му разчекнали зад ника.
  • #13
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Ким ( преди 5 години )
    Аз карам 7ца на 23г.модел.Няма ръжда ,оригинална боя и върви като фурия. БМВ е БМВ.Който кара високият клас знае за ,какво говоря. Може да говорите колкото си искате глупости,но съм сигурен че дори не сте сядали в БМВ.
  • #12
    5 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Най-после подходяща решетка за прегряващите баварясници.
  • #11
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Иначе решетката е супер за пред камина. Ама камината трябва да е големичка.
  • #10
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Ако решетката беше с 4 кв. м. по-малка, пак щеше да е прекалено голяма.
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Вижте им на тия решетката...
  • #8
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Ха-ха-ха, тия по-голяма решетка не можаха ли да направят? Ха-ха-ха... И на тая решетка турили едни мъ-ъ-ъ-нинки фарченца.... Шваба и естетика в едно изречение не вървят.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Амг дали ще стоят на едно място-тотален разбирач
  • #6
    6 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 5 години )
    много правилна стъпка на баварците. имат 4 и 6 цил. турбомотори с мощности до от 200 до 450кс . за сега хибридните им системи са само до 130кс . правилната стъпка е да вдигат техните мощности, а не на ДВГ. и след няколко години ще видим 7ма серия с 350кс двг и още толкова хибридна система. ще бяга по бързо от всяко AMG и ще гори колкото 220D.
  • #5
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Вие на живо да го видите ще паднете от смях. Няма по-грозна и несъразмерна кола от тази. Тези бъбреци отпред направо са като циреи. Отстрани силуета е, като на тапир. Вътре са се мъчили да го правят луксозно, но се е получил някакъв кич. Само в шведските катуни у нас могат да му се радват на това...