Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

BMW обнови и хибридната 7-Series

Новите версии ще харчат между 2,1 – 2,6 л/100 км

BMW обнови и хибридната 7-Series

Компанията BMW представи обновените версии на хибридната 7-Series. Лимузината излиза на пазара в 3 модификации - 745e, 745Le и 745Le xDrive. Всички те разчитат на комбинация от бензинов 6-цилиндров турбодвигател с 286 к.с. и електромотор със 113 к.с. При активиране на режим Sport съвкупната мощност на хибридната система достига 394 к.с. и 600 Нм въртящ момент.

Новото BMW 745e ускорява от 0 до 100 кч/ч за 5,2 секунди, а при удължената му версия - BMW 745Le, времето е 5,3 секунди. Модификацията BMW 745Le xDrive се нуждае от 5,1 секунди, за да достигне 100 км/ч от място. И при трите модела максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 кч/ч.

BMW 7-Series Hybrid

Обновената хибридна „седмица” е получила батерия с увеличен до 12,9 кВт/ч капацитет. В режим Hybrid трите версии могат да се движат на електричество със скорост до 110 км/ч, което е с 20 км/ч повече от предишия вариант на модела. А при режим Electric може да се достигне скорост от 140 кч/ч само с мощността на електромотора. Съответно пробегът на ток при BMW 745e е от 54 до 58 км, при BMW 745Le - от 52 до 55 км, а при BMW 745Le xDrive - 50 до 54 км.

BMW 7-Series Hybrid

Оптимизирани са и разходът на гориво и емисиите на луксозните лимузини с хибридно задвижване. Средният разход на гориво на новото BMW 745e е от 2,3 до 2,1 л/100 км, средният разход на електроенергия е от 15,6 до 15,1 кВтч/100 км при СО2 емисии от 52 до 48 г/км. Съответните стойности на новото BMW 745Le са от 2,3 до 2,2 л/100 км, от 15,7 до 15,6 кВтч/100 км при СО2 емисии от 53 до 50 г/км, а за новото BMW 745Le xDrive - от 2,6 до 2,3 л/100 км, от 16,3 до 15,8 кВтч/100 км при СО2 емисии от 59 до 52 г/км.

BMW 7-Series Hybrid

Електромоторът е интегриран в осемстепенната трансмисия Steptronic. Във фазите на спиране и движение по инерция той поема функцията на генератор и чрез рекуперация съхранява енергията във високоволтовата батерия, която служи и за захранване на бордовата мрежа. Освен това нейната енергия може да бъде ползвана и за захранване на климатика.

BMW 7-Series Hybrid

Високоволтовата батерия е разположена под задните седалки, а резервоарът с вместимост 46 литра – над задната ос. Това осигурява съвсем незначително намаляване на вместимостта на багажника на хибридните модели. Освен това вместимостта на багажника от 420 литра в зависимост от нуждите може да бъде увеличена с помощта на серийната, сгъваема в съотношение 40:20:40 облегалка на задната седалка.

BMW 7-Series Hybrid

Като опция за новото BMW 745e, новото BMW 745Le и новото BMW 745Le xDrive се предлагат екстериорения пакет Design Pure Excellence и М-спортени пакет. Също така на разположение са и всички асистиращи системи, пълната гама от допълнителни опцииза повишаване на комфорта, а с изключение на опцията Executive Drive Pro и всички системи за контрол на окачването.

Снимки: BMW

 

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Еее, браво бе "разбирачи", разкрихте го.... аре сега у лево, та да останеме тия дето можем да си го купим, да видим за какво иде реч!
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Прав си пълен толуп па и грозен седалките от кой доставчик са да не е Форека собственост на Пежо че те доставяха за Ауди и Мерк.Да не си мислите че в завода на Бе Ем Зле ги яият монахини от съседният манастир с кожа от мюнхенски крави.А тва Ай8 го спряха че не го купува никой бетер Волга се продава.
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Отврат а онова електрическото недоразумение до него Ай 8 е неам думи!
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Този разход е в хибриден режим със заредена батерия и е в рамките на някакви си километри. Написан е и разходът на ток. Щом е в характеристиките, може да се постигне! Обаче този багажник от 420 литра е малък за такава кола. Седани от няколко класа по-надолу имат по 500 литра багажници. Има хечбеци от компактен клас с 400 литра багажници.
  • #3
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Хаха. Ама наистина ли има хора които вярват че 2 тона автомобил със 3 литров двигател може да харчи 2.5 литра на 100км.? Сигурен съм че в реални условия на дълго по магистралата това едва ли пада под 8/100. 2.5 на 100 може да харчи само ако се спускаш по баир или ходиш до кварталния магазин само на ток.
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    2.3/100 за 2т кола? И при какво каране? 530е - хибрид (колата е на 6м) - в ЕКО режим и с много жалене за 100км на магистралата (мах. 130) даде ~7/100. Ел. двигателя работеше до към 40-50км/ч и то само за 5км докато излезе от града.
  • #1
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Много е разхода, при мойта нафтова печка по нанадолнище показва 0.0л/100км. БМВ трябва да се постараят повече.