IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW представи първите X3 M и X4 M

Кросоувърите получиха мотор с 480 к.с., който е още по-мощен във версиите Competition

BMW представи първите X3 M и X4 M

Подразделението BMW M GmbH представи официално спортните модификации на новите поколения на моделите BMW X3 и X4, които са добавили буква М към имената си. Двете машини ще получат и версии Competition, които предлага по-висока мощност и специално оборудване.

Двата кросоувъра са получи нов 6-цилиндров редови двигател с обем 3,0 литра. Той е оборудван с технология M TwinPower Turbo, като развива максимална мощност от 480 к.с. и максимален въртящ момент 600 Нм. При версиите Competition двигателят развива 510 к.с.

BMW X3 M/X4 M

Машините разполагат със система за задвижване на четирите колела M xDrive и активен M-диференциал. Двигателят се комбинира с 8-степенна трансмисия  M Steptronic с Drivelogic, како системата подава повече мощност към задните колела и има два режима на двойно задвижване. Всеки от тях се използва в зависимост от условията на пътя. BMW X3 M и BMW X4 M ускоряват от 0 до 100 км/ч за 4,2 сек, докато ри версиите Competition същото действие отнема  4,1 сек. 

Кросоувърите разполагат и със спортно (М) окачване, което е настроено специално за по-голямата мощност на двигателя. То има 3 режима, при които с натискане на бутон на таблото се променят характеристиките  на амортисьорите. Предното окачване е с два носача и пружинна стойка, а задното - с петраменна конструкция.

BMW X3 M/X4 M

Системата за кормилно управление с M Servotronic и има променливо предавателно число, като се допълва от мощна спирачна система. Серийното оборудване включва и 20-инчови алуминиеви джанти. Също като управлението на амортисьорите и режимите на M xDrive, с натискане на бутон може да бъде повлияно и на характеристиките на двигателя и трансмисията, както и на кормилното управление. 

В режим M Dynamic системата за контрол на стабилността DSC (Динамичен контрол на стабилността) позволява контролирано приплъзване на колелата, като естествено има възможност и да бъде изключена. Освен това в менюто на iDrive може да бъде избирано и съдържание, което да се изобразява на опционалния Head-Up дисплей. Водачът може да запамети две индивидуално конфигурирани от тези параметри цялостни настройки в менюто на iDrive и по всяко време спонтанно да ги активира от двата М бутона на волана. 

BMW X3 M/X4 M

Интериорът на X3 M и X4 M също е подчертано спортен, като той се подчертава от специфичния за този тип модели на марката М-кокпит с кожени волан и специален селектор за смяна на предавките. Седалките са с електрическо регулиране и кожената тапицерия Vernasca.  Като опция за Competition моделите се предлага специфична Bicolor кожена тапицерия с апликации от Alcantara.

Допълнителни индивидуални акценти могат да бъдат поставени с опционалния М Карбон екстериорен пакет (той ще се предлага от август 2019 г.), който включва дизайнерски елементи от карбонов композит (CFRP) за предните въздухозаборници и Aeroblades на предната броня, задния дифузор и корпусите на външните огледала. При BMW X4 M и BMW X4 M Competition пакетът включва и заден спойлер от CFRP. 

Серийното оборудване на BMW X3 M, BMW X4 M и Competition моделите включва и LED фарове, системата от HiFi високоговорители и навигационен пакет ConnectedDrive включително навигационна система Professional. Допълнителни възможности за индивидуализиране предлага и програмата от допълнителни оборудвания за BMW X3 и BMW X4, сред тях модерни асистиращи системи, както и дигиталните услуги на BMW Connected и BMW ConnectedDrive. 

Снимки: BMW

 

0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Трябва ли да се презарежда страницата наново като искаш да разгледаш снимките ? Слаб ви е програмиста, пратете го при нас в СофтУни. Иначе БМВ-тата са перфектни и двете.
  • #2
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    ще хвръкнат много ясно цените.. с тая сув мания може и още :) всеки иска 4х4 и СУВ, ма ако може на цената на фиеста... хахах. Кой какво си направи - сега сув вманиачаването почва да дава плодове: скъпи гуми, скъпа цялостна поддръжка, повишен разход на гориво, нестабилност на завои.. но пък за сметка на това скъпо...
  • #1
    5 rate up comment 0 rate down comment
    none ( преди 6 месеца )
    Нямаше да е лошо да обяват и цените. Последните години цените на колите хвръкнаха в небето (не само на премиум такива но и на масовите модели), което е още един индикатор за приближаващата криза. 2007 година исках да си купя добре оборудван нов автомобил дизел до 30К, и единствената кола която влизаше в параметрите (изключвам Дачия), беше Форд Фокус. 2009 вече повечето масови марки влизаха в ценовият ми диапазон. Та явно историята е на път да се повтори ...