IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Хиляди оплаквания от Tesla след застудяването в САЩ

Собствениците на електромобили шокирани от поведението им при минусови температури

Вълната леден полярен въздух, засегнала част от Съединените щати през изминалата седмица, разкри доста недостатъци на най-популярните електромобили, пише Mashable. Стотици собственици на Tesla и Chevrolet Bolt се оплакаха, че колите им не са пригодени за минусовите температури.

Tesla в полярни условия

По начало знаем, че електрическите коли не понасят студа, но е друго да го видиш с очите си, отбелязва изданието, споделяйки множество туитове от недоволни клиенти. Един от тях сподели снимка на таблото на напълно заредения си Model X 100D - кола за 150 000 долара - който при температура минус 30 градуса вместо нормалния си обхват от близо 470 километра има едва 190 км.

Електромобили - студ

Друг собственик на Tesla Model 3 обвини компанията, че въобще не е тествала автомобила в зимни условия, въпреки разпространените ефектни клипчета. В неговия случай дори след 30 минути дистанционно подгряване прибиращите се ръкохватки на вратите си остават замръзнали и в колата не може да се влезе.

.@elonmusk .@Tesla I love you but can you hire a designer/engineer from places where the weather gets bad so that we don’t have to deal with bad design like this again?? This is after 30+ minutes of preheating the car to 80 degrees. Also wipers and side mirrors were frozen too pic.twitter.com/HO8igw131x

— sa ra (@sarahthanif) January 30, 2019


Друга собственичка на същия модел се оплака, че и при включено на максимална степен отопление температурата вътре в колата й е едва 12 градуса по Фаренхайт - или минус 11 по Целзий.

електромобили - студ

В типичния си стил Илон Мъск обеща "значителни" подобрения на поведението в студено време, които ще дойдат благодарение на... нов софтуерен ъпдейт. Той обаче няма да е готов до края на въздействието на полярния вихър над американския Среден запад.

 

 

0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да моя грешка забравих минуса смятах 23 - е все тая при -27 съм палил без проблем
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    #1 и #4И двамата сте зле с температурната скала! МИНУС 23 по Фаренхайт си е точно МИНУС 30 ,5 по Целзий
  • #8
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    апропо -23 по фаренхайт е едва -5 по целзий, при такава температура мя лош ДВГ пали само като му се провикна през терасата :D
  • #7
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А стига ве... кво стана с големия пробег? 190 км... и то ако не пускаш парното, по-добре да взема ските ;)
  • #6
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Volk_bez_Volkswagen ( преди 1 година )
    Бедните ми те собственици на тесли, толкова ли нямат някоя бензинова маздичка като втора кола в семейството, та да си карат нея при -30 С? Да си купят някоя за 5 000 долара.
  • #5
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Никога не уточняват, че -30 градуса по Фаренхайт са -1 градус по Целзий.
  • #4
    21 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Зимната нафта е с добавки и не замръзва при -30 градуса. Няколко години подред в Кнежа чупиха рекорди за минусуви температури и хората си караха корите. Освен това и пробега не ти се променя, също така в купето можеш да направиш жега а не като в Тесла минус 11 градуса.
  • #3
    25 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Могат просто да подаряват на собствениците по една Лада към Теслата. Така ще могат да карат и в най-лошите условия.
  • #2
    9 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ммм, а когато при - 30 ти замръзне нафтата сигурно имаш по-голям пробег?
  • #1
    18 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нормално батерии за телефон са все пак.То ако беше добре преди години да е направено.Представи си ледоразбивач на батерии.