IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хиляди оплаквания от Tesla след застудяването в САЩ

Собствениците на електромобили шокирани от поведението им при минусови температури

Вълната леден полярен въздух, засегнала част от Съединените щати през изминалата седмица, разкри доста недостатъци на най-популярните електромобили, пише Mashable. Стотици собственици на Tesla и Chevrolet Bolt се оплакаха, че колите им не са пригодени за минусовите температури.

Tesla в полярни условия

По начало знаем, че електрическите коли не понасят студа, но е друго да го видиш с очите си, отбелязва изданието, споделяйки множество туитове от недоволни клиенти. Един от тях сподели снимка на таблото на напълно заредения си Model X 100D - кола за 150 000 долара - който при температура минус 30 градуса вместо нормалния си обхват от близо 470 километра има едва 190 км.

Електромобили - студ

Друг собственик на Tesla Model 3 обвини компанията, че въобще не е тествала автомобила в зимни условия, въпреки разпространените ефектни клипчета. В неговия случай дори след 30 минути дистанционно подгряване прибиращите се ръкохватки на вратите си остават замръзнали и в колата не може да се влезе.

.@elonmusk .@Tesla I love you but can you hire a designer/engineer from places where the weather gets bad so that we don’t have to deal with bad design like this again?? This is after 30+ minutes of preheating the car to 80 degrees. Also wipers and side mirrors were frozen too pic.twitter.com/HO8igw131x

— sa ra (@sarahthanif) January 30, 2019


Друга собственичка на същия модел се оплака, че и при включено на максимална степен отопление температурата вътре в колата й е едва 12 градуса по Фаренхайт - или минус 11 по Целзий.

електромобили - студ

В типичния си стил Илон Мъск обеща "значителни" подобрения на поведението в студено време, които ще дойдат благодарение на... нов софтуерен ъпдейт. Той обаче няма да е готов до края на въздействието на полярния вихър над американския Среден запад.

 

 

0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Да моя грешка забравих минуса смятах 23 - е все тая при -27 съм палил без проблем
  • #6
    9 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    апропо -23 по фаренхайт е едва -5 по целзий, при такава температура мя лош ДВГ пали само като му се провикна през терасата :D
  • #5
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    А стига ве... кво стана с големия пробег? 190 км... и то ако не пускаш парното, по-добре да взема ските ;)
  • #4
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Volk_bez_Volkswagen ( преди 5 години )
    Бедните ми те собственици на тесли, толкова ли нямат някоя бензинова маздичка като втора кола в семейството, та да си карат нея при -30 С? Да си купят някоя за 5 000 долара.
  • #3
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Никога не уточняват, че -30 градуса по Фаренхайт са -1 градус по Целзий.
  • #2
    26 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Могат просто да подаряват на собствениците по една Лада към Теслата. Така ще могат да карат и в най-лошите условия.
  • #1
    19 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Нормално батерии за телефон са все пак.То ако беше добре преди години да е направено.Представи си ледоразбивач на батерии.