fallback

Как се промени 7-ата серия на BMW през годините

Представителната лимузина измина дълъг път, преди да стигне дотук

Седмата серия на BMW е един от символите на луксозните автомобили от края на 60-те години до днес, като формулата за максимален комфорт, скорост и динамика не се променя, а само начините, по които се стига до тях. Проследете развитието на флагмана на BMW и обърнете внимание как растат „бъбреците” на радиаторната решетка през годините.  

Историята на BMW Серия 7 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    Беемвето да не е с въздушно охлаждане бе, разбирача :D
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    Еах ти охлаждането ще да е. Други автомобили защо нямат големи радиаторни решетки?
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    до тоя дето е написал поста , бъбреците растат защото това са РАДИАТОРНИ РЕШЕТКИ , а не декорация, за последния двигател 6.6 битурбо с 610 к.с. , и за 4.4. битурбо 530к.с. трябва сериозно охлаждане . Ей разбирачи .....направо цялата държава е пълна със специалисти.
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Добри са "баварците" - спор няма, тия дето виждат варели и кенеВи, явно това карат! А кога ще покажете и S-klasse през годините!?!
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    От истинска красива кола....,как стигна до:....- Скрап с електроника
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Трансформацията от кола до ***...
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    ко ви пука с класи бенвета все кошници разни пара да има нова да е колата туй то бенве ауди мерц да не съ разваля там даже и на опелче така новичко жипче съм навит кораво економи двигателчее че нундай може не видите ли че вече са почти еднакви колите ко няаа сас състезавам по изгърбената магистрала то камери навсекъде полиция зако мий некой самолет де гори като змей горянин и дет всичките селяни да ми завиждат абе нова кола и ово стандарт селските пръчки грамадански седмици с класи в историята
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Много са добри, но не могат да бутнат S-класата от трона.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Най-яка е Е38. Също така имате грешка - не 750 е топ версията, а 760IL.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    последния го *** ха малко, предподледният е най-добре изглеждащият.
fallback
Последни