Техническият напредък е нещо чудесно и, ако се вярва на нашумелия историк Ювал Ноа Харари, е и единственият начин човечеството да поддържа сегашния си разгулен начин на живот. Но далеч не всичките му прояви, особено в автомобилния сектор, ни изглеждат смислени и необходими. Постарахме се да подберем десетте най-досадни и безумни тенденции при съвременните коли.
10-те най-дразнещи тенденции при новите коли (ГАЛЕРИЯ):
4. Нашествието на тъчскрийна
Много интериорни дизайнери се мъчат напоследък да освободят таблото ви от "загрозяващите" го бутони и копчета. Резултатът е, че в множество модели - от Peugeot до Range Rover - почти всички функции се командват от един голям тъч скрийн. И понякога за съвсем проста операция трябва да влезете в три-четири менюта и подменюта. Не е проблем, ако стоите на паркинга. Но в движение е не само неудобно и непрактично, но и откровено опасно. Само се опитайте да улучите с пръст малкото квадратче на екрана, докато подскачате по дупките между Самоков и Дупница например.
Има и още един проблем с проклетите сензорни екрани - много компании въобще не си правят труда да мислят къде да ги монтират. Просто ги забождат отгоре в таблото. Това е неестетично, мързеливо решение, което носи и допълнителни рискове при злополука.
Много интериорни дизайнери се мъчат напоследък да освободят таблото ви от "загрозяващите" го бутони и копчета. Резултатът е, че в множество модели - от Peugeot до Range Rover - почти всички функции се командват от един голям тъч скрийн. И понякога за съвсем проста операция трябва да влезете в три-четири менюта и подменюта. Не е проблем, ако стоите на паркинга. Но в движение е не само неудобно и непрактично, но и откровено опасно. Само се опитайте да улучите с пръст малкото квадратче на екрана, докато подскачате по дупките между Самоков и Дупница например.
Има и още един проблем с проклетите сензорни екрани - много компании въобще не си правят труда да мислят къде да ги монтират. Просто ги забождат отгоре в таблото. Това е неестетично, мързеливо решение, което носи и допълнителни рискове при злополука.