fallback

Най-калпавите двигатели в историята (I част)

От Volkswagen до Nissan: агрегатите, които е по-добре да избягвате

Колко надеждни са употребяваните автомобили? Това е особено ключов въпрос в България, където девет десети от пазара се пада на "втората ръка". Класации като тази на TUV се опитват да дадат някакъв що-годе обективен отговор, но и те мерят само броя на дефектите, без да отчитат колко сериозни са те. Преждевременно скъсаните чистачки или изгорялата лампичка в багажника едва ли имат същата тежест като блокажа на двигателя. Прегледахме половин дузина различни проучвания за най-проблемите мотори и в две поредни публикации ще ви предложим онези, които се срещат във всички от тях.

Във II част очаквайте: от многократния "международен двигател на годината" на Ford до агрегата, който завинаги отказа американците от дизела

fallback
  • #20
    Красимир Николов ( преди 4 години )
    Най- здравия мотор , отварят ги след 7-800000км. С такъв съм и всичките ви писания са непроверени глупости.
  • #19
    1 ( преди 4 години )
    *** вземете да се информирате малко преди да пишете глупосги... 1.8т е най коравия мотор.
  • #18
    :D ( преди 4 години )
    1.8T 1994-2004? Сериозно? По-скоро трябва да е в класация "Най-здравите мотори, създавани някога". Отдавна се каня да спра да чета вашата медия. Мисля, че вече е време.
  • #17
    1.8T ( преди 4 години )
    *** тьпата статия пьлен ФЕИК
  • #16
    Ууу ( преди 4 години )
    И този бмвист най вероятно е напляскан от 1.8т
  • #15
    Ууу ( преди 4 години )
    Това ще да е някой бмвист
  • #14
    Купрата ( преди 4 години )
    1.8Т чуплив
  • #13
    анонимен ( преди 5 години )
    Странно как може да се определи един мотор за скапан като чупи при неправилна поддръжка! Аз карам 1.8т над 12 години и не съм имал никакви проблеми...
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    Ауди 1,8 бензин е с прекрасен двигател! Кола втора ръка от Италия произведена 1995 г Навъртях с него 360000 . После сина ми е навъртял още 60000. Сменени само гумички на клапаните. От 2011 карам 1,8Т, пак секонд хенд от Щатите!? Двигателя е същият както 1,8 само е добавено турбото. Те в това турбо е проблема!! При рязко подаване на газ над 60 км/час турбото допълнително засмуква масло от картера и го прекарва през двигателя --загуби на масло. Карам с Мотул САЕ 10-40
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    1.8Т първи сопственик от 99год на 55хиляди чипосан в момента е на 230 000 масло 5w30 от смяна до смена колкото е налято
fallback
Последни