fallback

Най-калпавите двигатели в историята (I част)

От Volkswagen до Nissan: агрегатите, които е по-добре да избягвате

Колко надеждни са употребяваните автомобили? Това е особено ключов въпрос в България, където девет десети от пазара се пада на "втората ръка". Класации като тази на TUV се опитват да дадат някакъв що-годе обективен отговор, но и те мерят само броя на дефектите, без да отчитат колко сериозни са те. Преждевременно скъсаните чистачки или изгорялата лампичка в багажника едва ли имат същата тежест като блокажа на двигателя. Прегледахме половин дузина различни проучвания за най-проблемите мотори и в две поредни публикации ще ви предложим онези, които се срещат във всички от тях.

Във II част очаквайте: от многократния "международен двигател на годината" на Ford до агрегата, който завинаги отказа американците от дизела

fallback
  • #30
    Мирослав Методиев ( преди 1 година )
    Имам пасат 1.8 т 1998г. Един колега го кара на връщане от Германия. Като влязохме в Австрия и през Унгария до Сърбия под 5000 оборота не падна - 180 км. Около 1000 км. Това беше около Коледа на 2021 г. Колата беше на 23 години. Мислех си, че ще стопим двигателя! Спряхме веднъж да заредим! Като пристигнахме на сръбската граница и като вдигнах капака, двигателя все едно не беше работил.
  • #29
    Боб ( преди 2 години )
    Вагаджийската секта се засегна като им говорят лошо за дар***ците.
  • #28
    Маняк ( преди 3 години )
    Вярна класацийка , наистина 1.8т е доста проблемен мотор , има ядове с нагари, с турбото , с охладителна система и много други неща.*** като всичко на ваг след 95та година
  • #27
    анонимен ( преди 3 години )
    интетресно как нареждате малолитражката на Мицубиши че не ви кефи, а пропуснахте *** на Континентал в БМВ, които се чупят яко.
  • #26
    ь ( преди 3 години )
    Спрете да преписвате *** американски източници, без никаква връзка с реалността. С какво 1.8Т виновен, че някви дебилни американци го карали с неподходящо масло и го прецакали ?Това е един от най-добрите мотори за времето си, абсолютно надежден и издръжлив на всякакви тунинг извращения. За съжаление няма вече такива мотори, а само съвременни маслояди правени от отпадъци, дето не могат да добутат до края на гаранцията си.
  • #25
    Румбо ( преди 3 години )
    Ами нормално е 16(или20)-клапанов форсиран двигател да се кара САМО с хубаво масло!Дори и с моя 1.6 опелски екотек нямах проблеми с разхода на масло,въпреки че ме беше яд да давам двойни пари за смяна.Само че с доброто масло трябва да се почне от самото начало и смените да са на 70-80% от препоръчания ресурс.Иначе ако гледаме да минем тънко,то от старите 1.8 и 2.0 моноинжекции по-добро нямаше.Сега вече е друга работата-всичко е*****
  • #24
    анонимен ( преди 3 години )
    Олеее бмв-фенче....май незнаеш какво е калпав двигател ....тва бмв е страшна кола с едни накладки сменяш 3 двигателя...18Т е най добрия двигател ,а за японския на 3цилиндъра няма нищо такова..даже са много пъргави и бързо зе стрелкат...
  • #23
    georgi_1109 ( преди 3 години )
    Наврете си тъпата класация отзад !
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    Супер двигател с кой в неговия клас ще го сравнят тез кадето пият БЕЛИНА :)
  • #21
    Ауди А4 ( преди 3 години )
    1,8T е перфектен мотор. За 7 години не съм имал никакви проблеми с него. Тази статия е пълна идиотщина.
fallback
Последни