Той се различава от серийния модел по значително увеличената мощност. От стандартните 500 к.с. до 650 к.с. Двигателят е тип boxer с обем 3.8 литра, с две турбини и директно впръскване на горивото.
Мощността е повишена от експертите на 9ff чрез нова настройка на електронния блок за управление (ECU), монтиране на нов въздушен филтър, модернизация на двете турбини и интеркулърите, монтиране на изцяло нова изпускателна система със спортен катализатор. В резултат на промените освен повишената мощност със 150 к.с. се е получил и максимален въртящ момент от 830 Nm.
Ускорението на 9ff Speed9 от място до 100 км/час е за 3.3 секунди, а максималната му скорост е 330 км/час. Освен промените по двигателя, от 9ff са преработили и окачването и са монтирали на кабриолета 911 Turbo нова спирачна система. Джантите са фирмени с размер 19 цола.
Тунинговото ателие е премахнало задните седалки и вместо тях се е появила втора предпазна дъгообразна рама. Цената на 9ff Speed9 в Германия е 239 000 евро, това е почти два и половина пъти повече от серийното Porsche 911 Turbo.
Преди време от 9ff съобщи за друга версия на кабриолета Porsche 911 Turbo, за която твърдят, че е „най-мощният кабриолет на света”. Колата е с мощност 910 к.с. и ускорява за 3.1 секунди, като има максимална скорост от 392 км/час.