Промяната е постигната чрез монтирането на нова турбина Garret GT30R, която вкарва доста по-голям обем въздух в горивната камера.
Поради силното загряване на въздуха нагнетяван в цилиндрите, от Switzer са монтирали нов интеркулър, собствена конструкция. Сменена е и инжекционната система за впръскване на горивото. Нова е и цялата изпускателна система.
Макар да са оставили стандартното електронно управление на двигателя (ECU), тунерите са го доработили според своите нужди и представи.
В същото време немските тунери 9ff представиха своята доработка на същото Porsche GT2.
Тя е наречена 9ff BT2 (bi-turbo 2) и предлага с 50 к.с. по-висока максимална мощност от тази постигната от американците. Колата е с максимална мощност 850 к.с. и максимален въртящ момент 920 Nm.
За разлика от американските тунери, немските съобщават и динамичните характеристики на доработеното Porsche – ускорение от място до 100 км/час за 3.0 секунди, до 200 км/час за 8.7 секунди и до 300 км/час за 18.5 секунди. Максималната скорост е 386 км/час.
За разлика от американските тунери, немските съобщават и динамичните характеристики на доработеното Porsche – ускорение от място до 100 км/час за 3.0 секунди, до 200 км/час за 8.7 секунди и до 300 км/час за 18.5 секунди. Максималната скорост е 386 км/час.