IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Когато 580 к.с. не стигат на едно комби

Тунерите от MTM са известни с нестандартни доработки.

Когато 580 к.с. не стигат на едно комби
Още се помни например решението им да монтират два двигателя на едно Audi TT за да постигнат нов рекорд за скорост на пистата Нардо. 

Сега от МТМ на пръв поглед представят един по-обикновен проект – доработка на мощността за Audi RS6 Avant. Стандартното обаче свършва дотук, защото Audi RS6 Avant е една от най-мощните серийни комби версии, произвеждани в света в момента. Защо мощността да се повишава още? 


От завода Audi RS6 излиза с мощност 580 к.с. (432kW) и има впечатляваща динамика, като ускорява от място до 100 км/час за пет секунди. Това определено не е достатъчно според MTM и те предлага нов пакет за подобряване на тези показатели, като покачват мощността до 702 к.с. (523kW). Това е близо с 50 к.с. повече от мощността на Ferrari Enzo! Максималният въртящ момент също така е повишен до 785Nm. 


С добавената мощност Audi RS6 от МТМ сега може да постигне максимална скорост от над 300 км/час, (толкова, колкото дават и на Еnzo), и да ускори от място до 100 км/час за 4.1 секунди. От MTM твърдят, че максималната скорост може да отиде още по-високо ако се добави и нов аеродинамичен пакет за каросерията на колата. Сега промените във външността идват само от един нов дифузьор изработен от карбон. 


МТМ предлага пакетът за доработка на мощността със стартова цена от 4 000 евро, а за около 1000 евро са готови да премахне електронния ограничител за скоростта. Без да се направи това, скоростта ще остане ограничена до 280 км/час. Но защо са ви повече, та нали не забравяте, че говорим за комби автомобил?
0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Киро,и двете коли са направени като хората, вземай която ти допада. Най-добре е да ги покараш. Също въпрос на вкус е изборът предни или задни задвижващи колела. Предните е по-тънкият вариант, задните е по-мъжкият. Сам знаеш, че огромна част от колите са със предно предаване, а само висок клас, БМВ и Мерцедес са със задно.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Kiro ( преди 15 години )
    Izvinete,4e ne pisha po temata,no moje li nqkoi da mi obqsni kakvo e predimstvoto na avtomobil s1s zadno predavane ,pred avtomobil s predno i obratnoto.Govorq za povedenie na p1tq ne na pista.Shtoto se 4udq dali da si vzema A4 ili 3-ka na BMW.Iskah da si vzema QUATTRO,no kato vidqh cenite za podr1jka se otkazah:)
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Може, ама трябва да имам вуйчо петролен шейх. Чудя се какви болни мозъци създават подобни бензинопили и какъв е смисълът от подобни коли. Казвам го като човек, който е имал шанса да се вози със скорост от 275 км/ч по магистрала и знам какво е това. Джъмбо джет излита при по-ниска скорост, а в коли като тази почти не е мислено за въздействието, което има въздуха при подобна скорост.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Dai Boje na vseki edna takava "baraka":))))))))))
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Барака си е от всякъде и ако имахте елементарни познания по автомобилостроене и ергономия нямаше да се налага да ви обяснявам елементарни неща за това какво е положението на тялото в такъв автомобил и съответно във Ферари и Ламборгини или как са разположени масите и какви сили действат, защото от физиката още никой не е избягал. Един с едно Порше си беше мислил че вече физиката няма значение и го видях на мокър път забит в мантинелата в самото начало на магистралата. Човекът настъпал здраво и после "какво стана изведнъж?" - ами нищо, добре дошъл в клуба "Много пари, малко мозък".
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    *** и се гръмни някъде. По стабилно от комбито няма а сега добави и quattro и просто няма да намериш по-стабилна кола. Явно е ,че си много ***. Сигурно като си караш москвича с *** пружини си мислиш ,че си с добър център на тежеста ха ха ха. Ей кой ги пуска тия селяци да пишат беее . То не се научило на Български да пише ама тръгнало и то да покаже липса на мозчни гънки. Пиши на Български а не на маймуница. И без нея разбрахме ,че си ***.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Много си *** брадърее.. Щом виждаш барака като гледаш бижу. Направо си за очен лекар. А ако още празната ти глава не проумява защо е комби то е защото е с много по-голямо сцепление и стабилност. И БМВ правеха преди М5 комби ама простата глава като не чете ще се излага.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    По голяма простотия не бях виждал - да направиш супермощен двигателя на някаква БАРАКА. Когато това се прави на спортен автомобил с нисък център на тежестта мога да го разбера, но тук това няма никакъв смисъл. Тази БАРАКА няма да се кара по самолетна писта, тя трябва да завива и да спира, неща които няма да отговарят на тази мощност и тя ще има смисъл само като избивач на комплекси на съответния гъзар.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    nikki ynkov ( преди 15 години )
    popitate sekolkova har4i ednakvo kato prei6nia model 4o lit /1oo km ami tova sa koli samo za pilotite i za xora koita znqit kak se karat tezi koli ne sa za vseki niti za vseki den sas 33okm/h max.skorosta kato se chipsetuva i maha blokada za visokite skorosti .pozdrav4e na vsi4ki xora ot dale4na bulgaria
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    k ( преди 15 години )
    alo redakciqta taq novina e ot predi po4ti mesec aide stegnete se malko