IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Когато 580 к.с. не стигат на едно комби

Тунерите от MTM са известни с нестандартни доработки.

Когато 580 к.с. не стигат на едно комби
Още се помни например решението им да монтират два двигателя на едно Audi TT за да постигнат нов рекорд за скорост на пистата Нардо. 

Сега от МТМ на пръв поглед представят един по-обикновен проект – доработка на мощността за Audi RS6 Avant. Стандартното обаче свършва дотук, защото Audi RS6 Avant е една от най-мощните серийни комби версии, произвеждани в света в момента. Защо мощността да се повишава още? 


От завода Audi RS6 излиза с мощност 580 к.с. (432kW) и има впечатляваща динамика, като ускорява от място до 100 км/час за пет секунди. Това определено не е достатъчно според MTM и те предлага нов пакет за подобряване на тези показатели, като покачват мощността до 702 к.с. (523kW). Това е близо с 50 к.с. повече от мощността на Ferrari Enzo! Максималният въртящ момент също така е повишен до 785Nm. 


С добавената мощност Audi RS6 от МТМ сега може да постигне максимална скорост от над 300 км/час, (толкова, колкото дават и на Еnzo), и да ускори от място до 100 км/час за 4.1 секунди. От MTM твърдят, че максималната скорост може да отиде още по-високо ако се добави и нов аеродинамичен пакет за каросерията на колата. Сега промените във външността идват само от един нов дифузьор изработен от карбон. 


МТМ предлага пакетът за доработка на мощността със стартова цена от 4 000 евро, а за около 1000 евро са готови да премахне електронния ограничител за скоростта. Без да се направи това, скоростта ще остане ограничена до 280 км/час. Но защо са ви повече, та нали не забравяте, че говорим за комби автомобил?
0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Do nomer 22. Tarikat4e ti si po-prost i ot shofiora na audito deto e karal v nasre6tnoto,6tom si pravish izvodi ot edin 4ovek za milioni shofiori na audi..........Bravo umnik si:)A ina4e po temata.V1preki zlite ezici,tova audi e strahovito i spored men nqma 2 mneniq za tova
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Do nomer 22. Tarikat4e ti si po-prost i ot shofiora na audito deto e karal v nasre6tnoto,6tom si pravish izvodi ot edin 4ovek za milioni shofiori na audi..........Bravo umnik si:)A ina4e po temata.V1preki zlite ezici,tova audi e strahovito i spored men nqma 2 mneniq za tova
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Забелязвам, че феновете на Ауди са много прости парчета. Миналата седмица един с едно Ауди комби реши да се прави на тарикат и да ни задмине по трамвайните релси. Но имаше трамвай и той реши да го изпревари карайки по насрещните трамвайни релси. Отреща, обаче дойде друг трамвай и той да не е капо реши да мине още по-вляво в насрещното на автомобилите. Имаше обаче и насрещно движение и простото момче спря. Коли срещу него, отстрани трамвай. Спряха всички защото имаше и двама-трима умници, които последваха примера на шофьора на Аудито и те пречеха на трамвая да продължи, а на Аудито да даде заден ход. Улицата се задъсти, задръсти се и кръстовишето на съседния булевард и самият булевард. Накрая простото момче успя да се навре при паркиралите автомобили в негово крайно ляво на пътя. Тръгна насрещното движение и сега пък баламурника се опитва да се върне в дясно, не не може. Той не дава мигач защото е гъзар, а гъзарите не дават мигач. Естествено никой не му прави път, а той напира. Накрая пресече като накара 2-3 коли да набият спирачки и се върна пак на десните трамвайни релси, трамваят вече беше заминал. Прави ми впечатление, че подобни *** постъпки обикновено са присъщи на шофьори на Аудита. Високо самочувствие, но никакво покритие.Това са една категория хора, първо караха Голф, после Вектра, а сега Ауди. По-хубаво от тяхното няма, те са най-големите разбирачи и правят най-големите поразии по пътищата. Аман от такива!
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IMC ( преди 15 години )
    Сцепление при ускорение извинявам се.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IMC ( преди 15 години )
    По-принцип съм съгласен с това че 4х4 е най-добрият вариант. БМВ и Мерцедес използват задното предаване защото колите в по горните им класове са доста тежки а задното предоставя много по-добро ускорение. Въпреки това ако не се лъжа в момента най-продаваният вариант на С-класа е 4matic, което е 4х4.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ха ха ха проста главо и без да им пиша на Мерцедес и на БМВ те сами си знаят за проблема. Който всеки карал тези марки го знае. Имал съм и Опели и Мерцедес и Пасат и БМВ и Ауди и Пежо. Сменям си много често колите. И това не е пристрастно мое мнение а констатация. И който мой познат знам с Мерцедес или БМВ си признава ,че на сняг е трудно. А пък ти си фантазирай квото си искаш но едно ще ти кажа барем влезе нещо в празната ти глава. От 4Х4 по-добро няма!!! Пък ти ако щеш и на папата пиши ама няма да поумнееш. Така ,че прочети първо нещичко и тогава коментирай. А като изкараш книжка сам ще разбереш. И не слушай бащати кво ти казва ,човека явно освен москвич друго не е карал. И сам си отговори след като предното предаване натоварва много ходовата част от пред и разбалансира колата защо 90% от колите минаха на предно предаване. Като си отговориш можеш да пишеш на Мерцедес и БМВ. Тъпоглаво момче.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Данаил ( преди 15 години )
    Аз съм за задно.Зимата ще се доверяваме на DSTC, ако не можем сами .А лятото ще се кефим по завоите.Не може предните гуми да са натоварени да ускоряват,спират и завиват а задните да ги влачим като количка отзад.:))
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    pansa ( преди 15 години )
    basi PAGANI ZONDA F ima 730hp a tui audi ima 27 konq po malko tui e super i daje e super avtomobil Lambo gallardo uskorqva kolkoto nego za 4 sec
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Предлагам на долния *** да напише едно писмо на БМВ и Мерцедес (те заемат ПЪРВО и ВТОРО място по продажби на луксозни автомобили В СВЕТА) и да им обясни недостатъците на задното предаване. Отдолу може да се подпише като бай *** :)))Темата задно и предно предаване е много дълга да я захващаме. Със задно предаване останаха само луксозни автомобили, докато предното е навсякъде в икономичния клас. И няма как Ауди да не е с предно след като по-малките им модели споделят общи платформи с VW, Шкода и Сеат, докато при Мерцедес и БМВ тази платформа се прави само за тази марка, затова и те са номер 1 в света, това не е случайно. И двете задвижвания си имат предимства и недостатъци и в управлението, и в сигурността, и в комфорта.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Балък що лъжеш човека бе ***. Предното е по-добо от задното! И за това 90% от колите са с предно предаване , до преди 30 години всички коли бяха само със задно. Първо ,че на сняг със задно си като на пързалка с шейна без управление. Имах Мерцедес с който от Бургас до Свищов отивах за 18 часа а с Пасата го правех за 4 часа . Освен това при влизане в завой върху задницата действат сили ,които те носят извън пътя и предното те вади от завоя а задното те бута извън пътя. От Мерцедес и БМВ казват ,че ако шофьора е добър то той може да влезе с дриф във завоя. Но това са глупости може ли на всеки завой да се суркаш като ***? Освен това задното прави баланса на колата по-добър а от там и возията. Но Ауди са решили въпроса по най-добрия начин А8 е винаги 4Х4 а ,за да е добра и возията са я направили на въздушна възглавница. И ХОП ВСИЧКО ТИ Е РЕШЕНО. С две думи задното е по-опасно но и по-спортно и конфортно. Предното е по сигурно и стабилно но няма дрифтове и малко по-твърда возия. а 4х4 е най-доброто няма сняг и дъжд колата е винаги с перфектно сцепление.