IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хищникът - най-новата рожба на Vilner

Българското къстъм студио навлезе в света на мотоциклетите.

Хищникът - най-новата рожба на Vilner

Vilner постигна това, което никое друго българско студио не можа. Направи дори повече, тъй като за българските майстори на интериорния дизайн почти ежедневно се сипят суперлативи в издания и форуми от цял свят.

Логично дойде поредната стъпка в професионалното развитие на доработчиците на автомобили - навлизане в света на мотоциклетите. Първият двуколесен продукт на Vilner носи името Predator (Хищник) и е изграден на базата на BMW F 800 R.
Хищникът - най-новата рожба на Vilner
Поръчката е направена от "ексцентричен руски бизнесмен", живееш и работещ в България. Неговото име остава тайна, но от Vilner подсказват, че той е страстен любител на моторите и притежава една от най-големите и интересни колекции байкове в България.

VIP Клиентът, собственик на BMW F 800 R, поискал промяна в определени детайли на серийно произведения си мотор - основна промяна във фаровете, по-агресивен звук и ново, индивидуално излъчване.

6 месеца са били необходими на трима специалисти от екипа на Vilner да измислят дизайна, създадат макета, да изработят детайлите, да довършат и тестват своя ръчен труд по създаването на Predator.

Изработени са 17 нови детайла - 9 от карбон и 8 хромирани. Дължината на мотора е скъсена с 25 см. От двуместен е направен едноместен - с една по-широка и изцяло преобразена седалка. Фарът е наново изграден - биксенонов с червени LED светлини. Предните мигачи са взети от BMW Z4 и са вградени в карбона. Тилът на Predator е с обединени мигачи, габарити и стоп. Задната гума е по-широка. Останалите сиви елементи от базовия вид са боядисани в черно.

Заради лекотата на карбоновите детайли моторът дори и ъпгрейднат повишава теглото си с едва 6,5 кг. Ауспухът е ръчно изработен от българска партньорска фирма.
Хищникът - най-новата рожба на Vilner
Базовият BMW F 800 R (в червено на снимката) e оборудван с 798-кубиков четиритактов двигател, мощност 87к.с.  и шестстепенна скоростна кутия. Мотоциклетът развива максимална скорост 200км/ч., а теглото му е - 177кг.  Рамата е алуминиева, предните фарове са асиметрични, спирачките - Brembo с 320мм. дискове.

Тагове: vilner bmw f 800 r
0 от 500
  • #12
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Гошко ( преди 13 години )
    Какви са тези пумии дето все японски коли и мотори изтъкват пред европеиските машини??хеи лигли когато във Европа са се правли ралита,мотокроси и тем подобни състезания в Япония са движили с коуеуа.
  • #11
    20 rate up comment 0 rate down comment
    CSL ( преди 13 години )
    Пришалеца...чак му отива,*** якия мотор..
  • #10
    21 rate up comment 0 rate down comment
    Ime ( преди 13 години )
    Хаябуса не споря, че японките правят невероятни мотори. Така е. Но да ги бъркаш с БМВ е малко...смешно. Просто моторите на БМВ са наистина страхотни. Да ми кажеш, че са грозни...братле, то верно всяко куче своя *** обича да ***, ама...А поинтересувай се кой е най- използваният мотор за обикаляне на света? Абе изобщо...
  • #9
    21 rate up comment 2 rate down comment
    /// ( преди 13 години )
    " Специално БМВ моторите са много, много назад. Нито дизаин, нито някакви характеристики вадят. " Ха-ха-ха! Я кажи при кои мотори за пръв път се поставя ABS ,кой мотор е избиран седем поредни години за "Мотоциклет не годината"?
  • #8
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Възхищавам се от тези творци на оптичния тунинг! Преди 2 г. възнамерявх те да ми сложат кожена тапицерия на Лансера,но кризата ме спря!А и включително и за джанти-за мен най-съществения динамичен и оптичен тунинг!
  • #7
    24 rate up comment 5 rate down comment
    Hayabusa ( преди 13 години )
    Наистина немските *** са лимонадата, а японските са виното. Хайде за колите да кажеш, че японците са по-добри може да се спори, въпреки, че е истина, но някой да каже, че немските мотори са по-добри означава само едно, че този човек изобщо не се интересува от мотори и пише колкото да не заспи. Специално БМВ моторите са много, много назад. Нито дизаин, нито някакви характеристики вадят. На всичкото отгоре са скъпи, трошливи и поддръжката им струва много.
  • #6
    24 rate up comment 3 rate down comment
    fulev ( преди 13 години )
    чак за колекционер не е Ф800...аз карам R1200 R и Ф-а ми е слабичък, но определено е мноого красиво направен..... който се е качил на БМВ забравя за японските и италианските (освен мотогуци може би)....това са 2 различни свята, не мешай виното с лимонада приятелю
  • #5
    29 rate up comment 2 rate down comment
    Конишуа ( преди 13 години )
    А пък японските жени без тунинг знаеш ли как изглеждат?.......но пък какво значение имат изобщо японците когато си говорим за Vilner и BMW F 800 R ?!? Пробвай да ми обясниш, ще съм ти благодарен!
  • #4
    22 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Японските мотори и без тунинг изглеждат много по-красиви.
  • #3
    37 rate up comment 0 rate down comment
    Атанас ( преди 13 години )
    Браво на момчетата! Свършили са добра работа.....крайният резултат е впечатляващ!Комплименти!!!