IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche Cayenne по швейцарски

Sportec SP580 Porsche Cayenne Turbo.

Porsche Cayenne по швейцарски

Швейцарците от Sportec представиха тунинг пакетът SP580, предназначен за Porsche Cayenne II Turbo. Типично в стила на тунинг майсторите от Sportec, доработката е силова и оптична.

Силовата част включва препрограмиране на електронното управление на агрегата (ECU), което вдига мощността на 4.8-литровия V8 турбо двигател до 580 к.с., а максималният въртящ момент до 700 Нм. Стандартно Porsche Cayenne II Turbo разполага с 500 к.с. и 600 Нм.

Новата сила на немското SUV гарантира ускорение от място до 100 км/час за 4.4 секунди и максимална скорост на движение - 285 км/час, за сметка на стандартните 4.7 секунди и 278 км/час.

Доработеният Cayenne II Turbo е оборудван с ауспухова система от неръждаема стомана, чиито тръби имат диаметър 90 мм. Спирачната система разчита на вентилирани дискове, 6-бутални апарати - отпред, и 4-бутални - отзад.

Визията на Sportec SP580 Porsche Cayenne Turbo е по-скоро семпла. Разчита на ковани джанти Mono 7 с размер 22-инча и снижен с 30 мм клиренс.

Няма информация за цената на тунинг пакета.

0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Като се прибера ще погледна линковете които ми даде, до скоро!
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Иначе казано, ако сложим двигателя на поршето в кубчето нещата ще са по-скоро равни, ако не и в полза на Мерцедес..От друга страна, ако сравним 2та най-мощни двигатели при Г класата и Кайена... там кайена издиша, и то МНОГО!Ама аз ли съм виновен, че нямат хубави двигатели..И пак ти казвам... порше нямат джип .. и бмв нямат джип..Може да се сравнява МЛ и Кайен.,, или х5 и мл .. за Г класата нямате конглокент..
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Като динамика... Мерцедес-бенз Г клас..Като проходимост.. Мерцедес-бенз Г клас..Като поведение не мога да ти кажа, защото не съм карал нито 1 от двата..По-всеки 1 параграф ме кефи повече Г класата..Няма такъв друг джип.. вдъхва респект от 20 пресечки ..Ако сравним двигателите им по 500 коня.. Поршето го бие.. с малко, но го бие.., но пък поршето е по-леко.. за разлика от кубчето и разполага с доста по динамична форма която го улеснява..Иначе казано;......
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 13 години )
    Я кажи кой от двата джипа по-те кефи? Като външен, вътрешен вид... Като динамика, проходимост, поведение... И т.н.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 13 години )
    Извинявай леко съм сбъркал. Порше са продали 250К Кайени само до август 2009-та.http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche#SUV_receptionЗа продажбите на Г-класата даже на български изскочи линк:http://autoblog.bg/tags/Mercedes%20G-class/295/1
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 13 години )
    Жоре ето ти линк за иновации на Порше, не съм ровил много много, но съм сигурен че можеш да откриеш и други:http://***.associatedcontent.com/article/2048031/kyles_corner_fyi_ten_porsche_innovations.html?cat=27
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 13 години )
    Не разбрах кой избягва да прави турбо двигатели? А относно проектирането не си прав. Точно проектантите, инженерите и дизайнерите създават колата, двигателите и т.н. Останалите само сглобяват детайли, а ние просто си караме. В твоя ред на мисли: Порше са измислили хибридните коли, задно разположения двигател и куп други неща. Този път и някой друг линк ще ти дам да не кажеш пак нешо. А Гклас и Кайен ти ги сравни първо и затова ти вадя статистики за двата модела.
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Ето една стара статистика, но все пак...Като се прибера ще се опитам да намеря по-нова и по-подробна..Продажби на луксозни коли в България за 2004 г. Сегмент: среден дорен (Е)Mercedes E cl. 132 26.99%Skoda Superb 66 13.50%Audi A6/Allroad 47 9.61%BMW 5 ser. 45 9.20%Volvo S 80 42 8.59%Volvo XC70 36 7.36%Сегмент: горен (F/G)Mercedes S cl. 19 40.43%BMW 7 ser. 17 36.17%VW Phaeton 5 10.64%Audi A8 4 8.51%Maybach 1 2.13%Jaguar XJ 1 2.13%
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    А от към технологии какво им е цветущото ... Каква технология са измислили и приложили първи на бял свят?Коланите?Абс-а?Системата против боксуване?Масажиращите седалки?Турбо двигателите?Та те и до ден днешен избягват да правят турбо-двигатели..
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Какво значение има къде е проектиран?Не е ли по-важно кой го е създал... може да е проектиран в някоя колиба на околовръстното... въпроса е къде и от кой е правен!И от къде взе информацията за продажбите.. така написано изглежда доста смешно.. черно на бяло да се види..Освен това не говоря за продажбите на Г и Кайен.. говоря за ОБЩИ продажби .. на всички модели..Щото, ако трябва да бъдем точни..от 2-та автомобила само Г класата е джип.. Кайена по-скоро с МЛ-а може да го сравниш..Или гл..