IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche Cayenne по швейцарски

Sportec SP580 Porsche Cayenne Turbo.

Porsche Cayenne по швейцарски

Швейцарците от Sportec представиха тунинг пакетът SP580, предназначен за Porsche Cayenne II Turbo. Типично в стила на тунинг майсторите от Sportec, доработката е силова и оптична.

Силовата част включва препрограмиране на електронното управление на агрегата (ECU), което вдига мощността на 4.8-литровия V8 турбо двигател до 580 к.с., а максималният въртящ момент до 700 Нм. Стандартно Porsche Cayenne II Turbo разполага с 500 к.с. и 600 Нм.

Новата сила на немското SUV гарантира ускорение от място до 100 км/час за 4.4 секунди и максимална скорост на движение - 285 км/час, за сметка на стандартните 4.7 секунди и 278 км/час.

Доработеният Cayenne II Turbo е оборудван с ауспухова система от неръждаема стомана, чиито тръби имат диаметър 90 мм. Спирачната система разчита на вентилирани дискове, 6-бутални апарати - отпред, и 4-бутални - отзад.

Визията на Sportec SP580 Porsche Cayenne Turbo е по-скоро семпла. Разчита на ковани джанти Mono 7 с размер 22-инча и снижен с 30 мм клиренс.

Няма информация за цената на тунинг пакета.

0 от 500
  • #33
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Джанта по-голяма от 18 не си е за България пък кой кфото ще да ми разправя и да твърди, че като му е широка гумата и минава през дупката без да пропадне в нея.. тия или не си вярват.. или си карат колите по 2-3 хил км на година.. А в статията за брабус разни пишлемета ми разправяли, че Г класата е за оффроуд и само за това се използва, ама ходи им обяснявай, че никой не ходи по офроуд с 22-24 цола джанти и нископрофилна гума..едно си баба бае, едно си баба знае.. детска му работа..
  • #32
    1 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 13 години )
    E... тая Г класа на Брабус предполагам за която говориш... Чак толкова мощност не и трябва. Представи си я с 22 или 24 цоловите джанти горе по Витоша :ДТо по пътищата не може да се кара с такива, камо ли за риба да отидеш с нея. 20-ките на Кайена ги махнах още миналата година. Писна ми да купувам гуми и да правя джанти. Сега треперя жената да не прекали с карането на новата си бангия, че и тя с 20 и ми е притеснено :(
  • #31
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Хе, да бе няколко кофи с пари за лов и риболов ... не може ли една лада нивичка за без пари ... ами Г класа 800 коня :Д
  • #30
    6 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 13 години )
    Само в Източна Европа гледаме така на него мисля. На Запад това е предимно военна машина или джип за лов и др.под. На Кайена силата му е на шосето. Макар че като ходя на ски понякога съм минавал през бая сняг и преспи и се представя много достойно. Дори веднъж и с летните гуми. А като проходимост Дифендъра доколкото знам е недостижим. Но той в почти само за офроуд. На пътя бая скърца и т.н.
  • #29
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Дали пък е възможно да гледат на тях като "мафиотски автомобили" аххаахха... Щото доста често чувам ... "стой по-далеч от този автомобил, защото често се случва да гърмят" За мен по-добър джип няма..., а като гледам и какви еднодневки се правят в днешно време май няма и да има... Кайена е готин, но далеч не е на нивото на Г класата... поне в моята класация..
  • #28
    6 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 13 години )
    И мен ме учудва бройката да ти кажа честно. Предполагам причината да ги виждаме често е че тук (и в бившия СССР) са доста популярни сред определени среди. В радиус от 100 метра там където живея има около 5-6. Но почти навсякъде по света където съм ходил не съм виждал Г класа. Много рядка гледка са по белите държави. Все пак там имат пътища и не им се налага да карат джипове просто за да са сигурни че ще стигнат за където са тръгнали.
  • #27
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    За 30 години 200 хиляди екземпляра са малко и не знам до колко може да е достоверна информацията...Всеки ден в Пловдив виждам поне 2 ... и много рядко са едни и същи..200 хиляди по-скоро само в европпа... не знам, честно казано... представях си 7 цифрени суми ..
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 13 години )
    Приятен ден ти желая и до скоро.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 13 години )
    Иначе Г класата само като я погледна отвън и ми е кеф кеф кеф. Толкова е грозна, че чак е хубава :)Вътре беше малко по-наточена от Кайена, просто пакета и беше с най-хубавата кожа за модела и с двд-та голям екран и т.н. Така че тук печели категорично. Ааа да... Вградената печка просто зимно време няма равна. Абе не мога да реша. И двете са ми много на сърце.
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 13 години )
    Имах до преди 3-4 години Г класа. В момента всекидневната ми е Кайен С. Честно казано не мога да реша коя от двете коли по-ме кефи. И двете са ми много култови. Реално погледнато като динамика, ускорение и поведение на пътя - поршето утрепва Г-то отвсякъде. Като проходимост - не подценявай Кайен-а, не е за екстремни условия, но повярвай ми и Г-то не съм го вкарвал в калища до ушите. Просто не ми трябва.