IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BRABUS ECO PowerXtra D6S

Първи Евро 6 тунинг пакет.

BRABUS ECO PowerXtra D6S

BRABUS пуска на пазара първия автомобил със силов тунинг, който покрива нормите на Евро 6 (влиза в сила от 2014 г.). Тунинг пакета е предназначен за Еко серията на Mercedes-Benz, оборудвана с 3.0-литров V6 дизелов двигател.

BRABUS ECO PowerXtra D6S се състои от plug-in устройство, което може да бъде включвано или изключвано по всяко време.

В режим "Eco" например, мощността остава стандартна - 258 к.с., но при останалите два режима на автоматичната 7G-TRONIC PLUS трансмисия ("Manual" и "Sport"), мощността на двигателя скача на 313 к.с., при 3 600 об/мин, а въртящият момент на 690 Нм (258 к.с. и 620 Нм стандартно).

Така доработения Mercedes-Benz S 350 BlueTEC ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди, но максималната му скорост на движение остава непроменена - 250 км/ч.

BRABUS ECO PowerXtra D6S може да бъде интегриран на Mercedes-Benz S 350 BlueTEC, E 350 CDI BlueEFFICIENCY и CLS 350 CDI BlueEFFICIENCY.

Гаранцията за първия Евро 6 тунинг пакет не се различава от тази на останалите компоненти на BRABUS. Тя е 3 години или 100 000 км.
 

0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До "Учтивия Лос ( преди 13 години )
    Точно немските са пълен въз... 50% от автомобили в света са немски, ама нали "ние" българите много разбираме от всичко и правим изцепки там където не трябва... останалите 50% са останалите страни производители на автомобили...
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Учтивият Лос ( преди 13 години )
    Абе вие, щом сте толкова наясно с разработките на алтернативни източници на енергия, защо не кандидатствате за работа в МБ.. Явно вие сте по-навътре в нещата. Цял свят знае, че немските автомобилни инженери са пълен въз. Такива сте шушляци, че няма накъде! Коментирайте неща, които разбирате: къде да сложим триста и осмата лепенка на голфа, как се люпят семки.. Ама не, то българина е най-великия и разбира от футбол и от автомобили повече от всеки друг. Лека вечер!
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Васил до асддса ( преди 13 години )
    Да,добър кометар,звучиш обективно и точно.
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    асддса ( преди 13 години )
    Всъщност, доста елегантно си изглежда.. не стои така тежко както трябва, но има по спортна визия от "изчистения" му "брат"
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най учудващо и похвално е,че гаранцията остава същат!бре!Това е супер изпълнение,но пък дизайнерите са болни от треска.Смесица от Инфинити и лексус,кво става?
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    netrodont ( преди 13 години )
    похвално за техническите усилия на BRABUS .поздравления!но какъв посредствен дизайн,вече сме го виждали от Японските коли.дори Тойота бяга като опарени от това което измислиха дръпнатите нации!мерцедес се хванаха в капана в вид на BRABUS .
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Nitro ( преди 13 години )
    Loch Dizain !Inache xybav zamisal .Saglasen sam .
  • #11
    4 rate up comment 3 rate down comment
    klasika ( преди 13 години )
    до:ОК СупершансДа прав си,защото не бях дорисувал задницата.За друго ти говоря колега,виж тези линии,тази класическа ,непреходна КАТЕДРАЛА:http://images20.snimka.bg/004521744-big.jpgИма напрежение,динамика,с великолепие разстърстващо до безумие,човешката душа!Линиите са нагоре и устремени с подчертан силует!:http://store1.data.bg/vladobenz/w126/53.jpgТова е Мерцедес!!!!С ясна и достоверна визия!Изобщо Мерцедесите са до тук S-класите:http://prikachi.com/images/488/2925488Z.jpghttp://prikachi.com/images/494/2925494T.jpg-а сега какво е?-легнала задница като Хюндай Сонатаот 1994г.,падащи назад задни стъкла,имитиращи Ролс-Ройс и падаща странична линия.Но Мерцедес не е Ролс-Ройс!Просто си е Мерцедес.Има друга визия и история!Всичките му истински коли са УКРАШЕНИЕ за улицата и с ясна визия!За съжаление,бяха до тук!До:бейби-Бенц: http://***.street.bg/users/_get/12.jpeg-и до 124-ките:: http://galerie.samochodyswiata.pl/mercedes_124_02.jpgНататък са с био-дизайн от Хюндай,а най трагичното и парадоксалното е,че Хюндай се отказаха от този дизайн през 2002г.....?!?Ето сложих му истинска задница,оправих фаровете и го изкарах на слънце....:)Така си представям продължението на класическителинии.Без хлъзгавиформи:http://prikachi.com/images/962/2949962w.jpg
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Стига с тоя водород ( преди 13 години )
    Освен това водорода не е гориво, а акумулатор в случая. Ще отдаде толкова енергия, колкото сте вложили преди това да го разложите - загубите.
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Стига с тоя водород ( преди 13 години )
    Вие тая водородна клетка да не си я представяте нещо като батерия от 4,5 волта. Налягането на втечнения водород е огромно, по-голямо от на метана. Представете си колко ще тежи уредбата. Второ, предствете си теч на водород при -400 градуса. След което следва взрив, защото водорода реагира с въздуха със взрив, дори без наличие на искра. И самото втечняване е много по-скъпо от безнина. Повече информация в и-нет.