IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BRABUS ECO PowerXtra D6S

Първи Евро 6 тунинг пакет.

BRABUS ECO PowerXtra D6S

BRABUS пуска на пазара първия автомобил със силов тунинг, който покрива нормите на Евро 6 (влиза в сила от 2014 г.). Тунинг пакета е предназначен за Еко серията на Mercedes-Benz, оборудвана с 3.0-литров V6 дизелов двигател.

BRABUS ECO PowerXtra D6S се състои от plug-in устройство, което може да бъде включвано или изключвано по всяко време.

В режим "Eco" например, мощността остава стандартна - 258 к.с., но при останалите два режима на автоматичната 7G-TRONIC PLUS трансмисия ("Manual" и "Sport"), мощността на двигателя скача на 313 к.с., при 3 600 об/мин, а въртящият момент на 690 Нм (258 к.с. и 620 Нм стандартно).

Така доработения Mercedes-Benz S 350 BlueTEC ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди, но максималната му скорост на движение остава непроменена - 250 км/ч.

BRABUS ECO PowerXtra D6S може да бъде интегриран на Mercedes-Benz S 350 BlueTEC, E 350 CDI BlueEFFICIENCY и CLS 350 CDI BlueEFFICIENCY.

Гаранцията за първия Евро 6 тунинг пакет не се различава от тази на останалите компоненти на BRABUS. Тя е 3 години или 100 000 км.
 

0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    OK Супершанс ( преди 13 години )
    Класическия тип - това да не е Форд или Опел,че да изглежда така???
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 13 години )
    Не казвам ,че са лошо водородните двигатели напротив! ПРосто във момента няма смисъл , тъй като се изразходва повече енергия за добиването на водород отколкото при използването му в двигателя. Ако се намери лесен и бърз начин за разделяне на водорода от кислорода естествено ,че по добри и екологични няма да има ;)
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    асддса ( преди 13 години )
    Точно пък истината е във водородните двигатели, а не в тези които ще изминал 100 км и ще платиш 10 киловата ток повече... Аз съм сигурен, че до 3-4 години ще имаме по улиците водородни двигатели..., може би в България след 5-6 години, но на запад, защо не?
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 13 години )
    Много голямо количество енергия за разделяне на водорода от кислорора исках да кажа , че съм изял една думичка :)
  • #4
    4 rate up comment 5 rate down comment
    klasika ( преди 13 години )
    Нямам забележки към коментара на колегата "асддса",дори мисля,че разсъждава много интересно и логично.Не мога да добавя нищо.Имам забележки малко към външния вид на BRABUS.Когато човек види ИКОНАТА НА "S"-класите,наречена:"ПУРАТА",и доработена от BRABUS:http://store1.data.bg/vladobenz/w126/53.jpg,сегашното изделие на BRABUS,изглежда като"Хюндай" модел.Не може ли традициите да продължат с "нови"класически линии?нещо такова:http://prikachi.com/images/169/2947169Z.jpg
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 13 години )
    Докато не измислят нещо ново за добив на чиста електроенергия, или не напълнят моретата със прототипните гасеници за поризводство за ток, и хибридите нямат смисъл, но двигателите на водород са направо безнадеждни, не за друго ами просто защото е необходимо много голямо количество за извличането на чист водород и не е енергиjно ефективно ! Прочетете малко още няма метод, който да осмисли развитието на тези двигатели! МЕрцедес тука малко наслуки стрелят, на предполагаемо откритие :D
  • #2
    10 rate up comment 14 rate down comment
    саддас ( преди 13 години )
    Ти майтап ли си направи,какво?По-голяма тъпотия не бях чувал.***,ти май не си дорасъл още за кола,възрастово и най-малко финансово.Левак!
  • #1
    24 rate up comment 15 rate down comment
    асддса ( преди 13 години )
    Пак немците изкачат с най-новото и добро за момента на пазара, не онези екологични хибриди които могат да се придвижват 100 км на ток ... и не само, че са го измислили ами и допълнително работят върху водородните двигатели ... там е бъдещето а не в тока ... там е най-стабилна работата