
Историята на Spirra започва още през 1990 година, когато се ражда идеята за корейски спортен автомобил. През годините са представени няколко концепта, а през 2007 г. е пусната къса серия за пазара в Корея, която използваха V8 двигател на Ford.
През това лято обаче ще видим нещо ново - спортен автомобил с "малък" V6 двигател, карбоново тяло и конкурентни динамични възможности, който ще се предлага в световен мащаб.

Официалната пресинформация гласи, че Spirra ще се предлага в няколко модификации. Всички ще бъдат екипирани с 2.7-литров V6 двигател от Hyundai.
Най-слабата версия ще доставя 175 к.с. и 245 Нм. и ще разчита на атмосферен двигател. Следващата ще се оборудва с малка турбина, която ще повишава мощността до 330 к.с. 471 Нм. Ще има и модификация с по-голямо турбо, която ще доставя 420 к.с. и 490 Нм.

Най-силната Spirra ще разчита на две турбини и същия 2.7-литров V6 двигател. Мощността й ще достига 500 к.с., а максималния въртящ момент - 539 Нм.
Всички модификации на корейската суперкола ще се екипират с ръчна 6-степенна скоростна кутия, а движението ще се предава към задните колела. Максималната скорост при различните версии ще варира между 212 и 310 км/ч., като най-мощната ще ускорява от място до 100 км/ч. за 3.5 сек.
Spirra може да се похвали още с карбоново тяло, тръбно шаси, ръчно сглобен, средно разположен двигател и сравнително ниска цена (не се споменава точна сума).
Ето и официалните технически параметри на корейската суперкола..jpg)
.jpg)
.jpg)


6