IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Корейската суперкола излиза на сцената

Средно разположен двигател, карбоново тяло и ръчно сглобени 500 к.с.

Корейската суперкола излиза на сцената
Spirra или първият корейски суперавтомобил ще бъде на пазара през лятото на 2010 година, съобщават производителите от Oullim Motors.

Историята на Spirra започва още през 1990 година, когато се ражда идеята за корейски спортен автомобил. През годините са представени няколко концепта, а през 2007 г. е пусната къса серия за пазара в Корея, която използваха V8 двигател на Ford.

През това лято обаче ще видим нещо ново - спортен автомобил с "малък" V6 двигател, карбоново тяло и конкурентни динамични възможности, който ще се предлага в световен мащаб.

Официалната пресинформация гласи, че Spirra ще се предлага в няколко модификации. Всички ще бъдат екипирани с 2.7-литров V6 двигател от Hyundai.

Най-слабата версия ще доставя 175 к.с. и 245 Нм. и ще разчита на атмосферен двигател. Следващата ще се оборудва с малка турбина, която ще повишава мощността до 330 к.с. 471 Нм. Ще има и модификация с по-голямо турбо, която ще доставя 420 к.с. и 490 Нм.

Най-силната Spirra ще разчита на две турбини и същия 2.7-литров V6 двигател. Мощността й ще достига 500 к.с., а максималния въртящ момент - 539 Нм.

Всички модификации на корейската суперкола ще се екипират с ръчна 6-степенна скоростна кутия, а движението ще се предава към задните колела. Максималната скорост при различните версии ще варира между 212 и 310 км/ч., като най-мощната ще ускорява от място до 100 км/ч. за 3.5 сек.

Spirra може да се похвали още с карбоново тяло, тръбно шаси, ръчно сглобен, средно разположен двигател и сравнително ниска цена (не се споменава точна сума).
Ето и официалните технически параметри на корейската суперкола.

0 от 500