IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Корейската суперкола излиза на сцената

Средно разположен двигател, карбоново тяло и ръчно сглобени 500 к.с.

Корейската суперкола излиза на сцената
Spirra или първият корейски суперавтомобил ще бъде на пазара през лятото на 2010 година, съобщават производителите от Oullim Motors.

Историята на Spirra започва още през 1990 година, когато се ражда идеята за корейски спортен автомобил. През годините са представени няколко концепта, а през 2007 г. е пусната къса серия за пазара в Корея, която използваха V8 двигател на Ford.

През това лято обаче ще видим нещо ново - спортен автомобил с "малък" V6 двигател, карбоново тяло и конкурентни динамични възможности, който ще се предлага в световен мащаб.

Официалната пресинформация гласи, че Spirra ще се предлага в няколко модификации. Всички ще бъдат екипирани с 2.7-литров V6 двигател от Hyundai.

Най-слабата версия ще доставя 175 к.с. и 245 Нм. и ще разчита на атмосферен двигател. Следващата ще се оборудва с малка турбина, която ще повишава мощността до 330 к.с. 471 Нм. Ще има и модификация с по-голямо турбо, която ще доставя 420 к.с. и 490 Нм.

Най-силната Spirra ще разчита на две турбини и същия 2.7-литров V6 двигател. Мощността й ще достига 500 к.с., а максималния въртящ момент - 539 Нм.

Всички модификации на корейската суперкола ще се екипират с ръчна 6-степенна скоростна кутия, а движението ще се предава към задните колела. Максималната скорост при различните версии ще варира между 212 и 310 км/ч., като най-мощната ще ускорява от място до 100 км/ч. за 3.5 сек.

Spirra може да се похвали още с карбоново тяло, тръбно шаси, ръчно сглобен, средно разположен двигател и сравнително ниска цена (не се споменава точна сума).
Ето и официалните технически параметри на корейската суперкола.

0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до мангала ( преди 15 години )
    "Човекат ти го каза ясно ".... а бе,*** ***,престани с тия *** номера!От две години говориш за себе си в трето лице и се мислиш за много умен.
  • #25
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Привлекателен екстериор, краден от Кьонигсегг отпред, отзад нещо средно между Астън и Ферари...Уж е от въглеродни влакна, а тежи само със 100тина кила по малко от 15-годишния ни семеен автомобил (ситроен ХМ). Единствено двата по силни турбинирани двигателя биха ме зарибили. Останалото е "копи-пастет" :Д
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Ааа ти като си толкова оворен спирал ли екстремно с кола без АБС независимо от предаването :))Човекат ти го каза ясно и точно колелетата блокират колата се плъзга по асвалта и контролат се губи моментално не само това ама точно поради тази причина и спирачнияат път се удъжава особенно ако колата е по тежка и скоростта е много висока :))при ниска скорост можеби без АБС спирането е по бързо но при ниска скорост и плавно натискане на *** АБС не се задиства изобщо защото няма нужда от него...:)))
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    Нещо май се опита да кажеш за завъртането, а?!? Какво значи "при рязко спиране и задно задвижване ,колата се завърта около оста си, а на хлъзгави участъци е задължително"? Кое е оста на колата? Искаш да кажеш, че като е задно задвижването и колата ще се завърти около задницата си ли? Това са пълни глупости и може да ги каже човек, който никога не е спирал с кола със задно и без ABS!!! ABS помага на повечето шофьори, но това не означава, че непременно е добър за всички!
  • #22
    3 rate up comment 8 rate down comment
    бля,бля,бля ( преди 15 години )
    забавя да но спира праволинейно. А без АBS колата почва да прави пергели и губи контрол. Преди 20г. Мерцедес пуснаха филм за това . От 1992г. ABS е една от първите животоспасяващи системи и е задължителна и база при абсолютно всички коли. Ти сега ако откриваш топлата вода ,хората отдавна са го доказали. който е карал без ABS го знае, дори на сух път при рязко спиране и задно задвижване ,колата се завърта около оста си, а на хлъзгави участъци е задължително.
  • #21
    7 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Да съм казал, че имам проблеми при спирането? Казах, че се справям отлично и без ABS ;)
  • #20
    5 rate up comment 18 rate down comment
    Gotham ( преди 15 години )
    човече,коата ти е менте,за това имаш проблеми със спирането.
  • #19
    4 rate up comment 4 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Човеко, не знаеш, колко си прав :) Аз нямам АБС и настръхвам доста често, когато се налага да намаля скоростта при дъжд, пясък, завои... Просто пипам ***, все едно *** на жената :P
  • #18
    6 rate up comment 9 rate down comment
    х ( преди 15 години )
    Не че някои ще купи кола с краден дизаин...И кои излъга азиатците че могат да правят суперколи ???????????????????????????
  • #17
    6 rate up comment 1 rate down comment
    memfis999 ( преди 15 години )
    6tom sa KUMHO na4i e okey