IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Корейската суперкола излиза на сцената

Средно разположен двигател, карбоново тяло и ръчно сглобени 500 к.с.

Корейската суперкола излиза на сцената
Spirra или първият корейски суперавтомобил ще бъде на пазара през лятото на 2010 година, съобщават производителите от Oullim Motors.

Историята на Spirra започва още през 1990 година, когато се ражда идеята за корейски спортен автомобил. През годините са представени няколко концепта, а през 2007 г. е пусната къса серия за пазара в Корея, която използваха V8 двигател на Ford.

През това лято обаче ще видим нещо ново - спортен автомобил с "малък" V6 двигател, карбоново тяло и конкурентни динамични възможности, който ще се предлага в световен мащаб.

Официалната пресинформация гласи, че Spirra ще се предлага в няколко модификации. Всички ще бъдат екипирани с 2.7-литров V6 двигател от Hyundai.

Най-слабата версия ще доставя 175 к.с. и 245 Нм. и ще разчита на атмосферен двигател. Следващата ще се оборудва с малка турбина, която ще повишава мощността до 330 к.с. 471 Нм. Ще има и модификация с по-голямо турбо, която ще доставя 420 к.с. и 490 Нм.

Най-силната Spirra ще разчита на две турбини и същия 2.7-литров V6 двигател. Мощността й ще достига 500 к.с., а максималния въртящ момент - 539 Нм.

Всички модификации на корейската суперкола ще се екипират с ръчна 6-степенна скоростна кутия, а движението ще се предава към задните колела. Максималната скорост при различните версии ще варира между 212 и 310 км/ч., като най-мощната ще ускорява от място до 100 км/ч. за 3.5 сек.

Spirra може да се похвали още с карбоново тяло, тръбно шаси, ръчно сглобен, средно разположен двигател и сравнително ниска цена (не се споменава точна сума).
Ето и официалните технически параметри на корейската суперкола.

0 от 500
  • #16
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Много относително... Зависи от гумите и настилката, но щом са го сложили (почти) като стандарт във всички коли значи е полезен.
  • #15
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Субарувич ( преди 15 години )
    Абсолютно си прав, колелата блокират само ако някой паникьор скочи на *** и с двата крака, но ако се дозира усилието през цялото време се спира по-бързо. ABS-ът е направен да помага на разни шашкащи се чичковци и лелки. Иначе си върши много хубава работа, но заради него хората свикват да забиват спирачката в ламарината и забравят как се дозира усилие.
  • #14
    4 rate up comment 5 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Збашия другиат пат :)) като ти се блокират колелетата от спирачниат натиск и колатат ти като се понесе като шейна дори по сух асвалт щте видиш каво означава неуправлиаем ковчег :))аиде ниама нужда....обикновенниат водач не е пилот на автомобил за дрифт и общественните пътища не са писти за подобни атракнитвни састезания :)))
  • #13
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    АБС-а забавя спирането! Докарай си колата, да ти покажа! :)
  • #12
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Кое му е супер? Че тоя който се изръси ще е труп при първото спиране на сняг,дъжд,масло или каквато и да е хлъзгава повърхност. Такива спортни коли Мерси, това дори Ферари не си го позволяват.
  • #11
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Супер е, че няма АБС!
  • #10
    4 rate up comment 5 rate down comment
    - ( преди 15 години )
    Точно копие на Aston Martin - даже можете да намерите снимки на този сайт.
  • #9
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Дали пък няма ABS,ESP и още един куп три буквени съкращения!Нищо чудно след 2-3 години да има повече продажби от моделите на Порше.
  • #8
    3 rate up comment 8 rate down comment
    ....... ( преди 15 години )
    без ABS,ако е с мин 350мм дискове и 4 цилиндрови апарати...какво спиране ще има.Ще "яде" дисковете мн яко,но за сметка на това си заслужава...Колата наистина е уникална.С кеф бих я подкарал :)
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    550нютона при 5000об. и 500к.с. при 5800 оборота са цифри на хора НЕ знаещи математика. нищо. нека работят.:-)