Основните пазари за новия модел ще бъдат страните от Близкия изток, Африка и средиземноморския регион. Не се съобщава подробна информация за бъдещия модел.
.jpg)
Става ясно обаче, че колата ще се продава с марките и на Citroen, и на Peugeot.
Според френското издание Les Echos, нискобюджетната версия на Peugeot има вътрешно фирмен код M3. Това е компактен седан с външност в стила на хечбека 308, но ще има цена близка до тази на 207. Аналогичната версия на Citroen е обозначена като М4.
За да се подсигури производството на новите модели във Виго, през следващите няколко години групата PSA Peugeot Citroen ще инвестира в завода около 1 милиард евро.
Според неофициална информация, за един ден заводът във Виго ще произвежда по 900 броя от двете версии на модела. За една година ще се произвеждат около 200 000 броя от нискобюджетния седан. Засега плановете са серийното производство на този модел да започне през 2012 г.
Заводът във Виго е най-големия завод на групата PSA Peugeot Citroen. През миналата година там са произведени 384 900 автомобила от моделите C4 Picasso, Grand C4 Picasso, Xsara Picasso, Berlingo First, Berlingo, Peugeot Partner Origin и от новото поколение на Partner.


1