IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първа снимка на новия Passat

В понеделник немският Bild публикува първата снимка от новото поколение на Volkswagen Passat.

Първа снимка на новия Passat
Вече се знае, че този автомобил ще бъде представен за първи път пред публика по време на автомобилния салон в Париж през септември. От Bild твърдят, че на снимката е представен реален сериен Passat от ново поколение и това не е компютърна симулация. 



Ако съдим по тази снимка, предната част на новия Passat е в новия фирмен стил на Volkswagen. На предната броня вече няма голяма хромирана лайсна, както беше досега, променени са фаровете, променена е и решетката, която заедно с предната броня е в стила на Phaeton. Друга видима промяна се вижда при външните огледала, които имат нови черупки с вградени мигачи. 

Може да се заключи обаче, че промените в дизайна на новото поколение VW Passat са доста консервативни и колата като цяло е в стила на досегашния модел. 

Вече е известно, че новата генерация на Passat ще бъде по-голяма, но за поризводството й ще се използват олекотени материали, което ще помогне теглото на автомобила да остане почти същото, въпреки увеличените размери. 

Бензиновите двигатели с които ще се предлага на пазара Passat ще имат обем от 1.2 до 3.0 литра и мощност от 105 до 300 к.с. Дизеловите двигатели ще са с мощност от 105 до 220 к.с. 

Много вероятно част от версиите на новия Passat ще са със системата stop-start и редица други технологии за повишаване на ефективността.  
0 от 500
  • #108
    1 rate up comment 2 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    До някъде си прав. Аз например не робувам на емблеми и нямам подобни предрасъдъци. Не ми пука да отида на една бизнес среща с Шкода Октавия да речем. Иначе ФВ си имат марки, с които да отговорят на Мерцедес, БМВ и т.н. - Ауди, Бентли, Бугати Галибиер...
  • #107
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Веско ( преди 15 години )
    Няма как да произвеждаш премиум коли с тази емблема, която слагаш на баничарки, голфове и подобни ширпореби. Колкото и да е добра колата с тази емблема не става за този сегмент. Тойота - Лексъс, Нисан - Инфинити това е схемата за масовите производители искащи по престижната част от пазара :)
  • #106
    3 rate up comment 2 rate down comment
    West City ( преди 15 години )
    Пасата изглежда добре, а що се отнася до коли и ръжда, аз поне нямам спомен да съм виждал скоро Ауди 80 изгнило отвън. :)
  • #105
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Имам чувството, че ми се караш :) Прочети внимателно предните ми постове. Казах, че имаше проблеми с ръждата през деветдесетте години. След 2000 година отново има минимални проблеми при някои модели, свързани главно с недоброто консервиране на кухините. Например, при Форд Мондео от 2001 година, има проблем с ръжда във вратите. Някои японски автомобили също ръждясват. Извинявам се, но аз карам новозакупен автомобил и тоя проблем малко ме вълнува. Ако ме вълнуваше, щях да ти изброя поне още 10 модела, които имат малки или по-големи проблеми с ръждата. Не е проблем да намеря подобна информация в Ауто Билд, тъй като притежавам всички броеве, но и сам може да си изровиш информацията, ако те интересува.
  • #104
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Аз не знам за европейски модел след 2000-та, по който да има ръжда. По някои има необработени драскотини, не мръдват! А за 30 годишна гаранция - това само по себе си е нелепо в днешно време. Само разни класики на Порше и Ферари могат на 30 години да имат стойност, различна от теглото им умножено по цената на старото желязо.
  • #103
    2 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Има такива коли, които ръждасват и след няколко години. Явно малко четеш пресата ;) Не случайно Мерцедес отказаха 30 годишната гаранция срещу ръжда преди някоплко години.
  • #102
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Каква ръжда, бе приятел??? Аз не знам от 10 години насам да има кола, която да ръждясва! Кой го бръсне в БЕЛИЯ свят, че в някаква си държавица циганоидното население кара 20 годишни щайги? Те повечето коли от доста време са и с по 12 години гаранция за корозия, което за западняка значи животът на колата умножен по 2!
  • #101
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Абе ти си направо за Зуека и Рачков xD
  • #100
    4 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Може и да си прав за Голф 3, но все пак погледни историята на автомобилостроенето през последните 30 години. Нещата ще ти се изяснят по-добре. Малко, след като излезе Голф 3 и Мерцедес се изложиха с техните икономии. Автомобилите им от 90-те ръждясват, както и повечето марки, произведени в тоя период.
  • #99
    4 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Приятел, тук съм съгласен с теб. Фолксваген и Ауди още от осемдесетте години произвеждат автомобили, които не ръждясват. Изключвам издънката Голф 3, плод на икономиите, наложени от ръководството на концерна. Днес гледах, колко автомобили има по пътищата и се запитах - ами ако всеки вземе да пише тук? Толкова различни марки на различна възраст. И всяка кола е намерила собственикла си, защото е притежавала дадени качества, които го удовлетворяват.