IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ferrari и Lamborghini не искат турбини

Ferrari и Lamborghini ще запазят атмосферните двигатели при новите поколения на повечето си модели, поради предпочитанията на клиентите си.

Ferrari и Lamborghini не искат турбини
Досега се очакваше всички бъдещи поколения на Ferrari да използват турбодвигатели на базата на различни версии на V8. 



Шефът на фирмата Амадео Фелиса (Amedeo Felisa) обаче заяви, че новото Ferrari Enzo ще продължи да използва атмосферния V12. За да намалят Gallardo Superleggera разхода и вредните емисии, много вероятно в италианската фирма ще комбинират V12 с електродвигател. 



„Това е причината да разработваме хибридни технологии. Хибридните технологии означават спасение за V12”, заявява Фелиса. 

От своя страна шефът на Lamborghini, Щефан Винкелман (Stephan Winkelmann), потвърди, че макар фирмата да анализира възможностите на всички технологии за двигатели, засега не предвижда въвеждането на турбини при агрегатите за своите модели. 



Вместо турбините, в Lamborghini ще се борят с високия разход и високите емисии CO2 с по-ниско собствено тегло на своите модели. В Женева през март фирмата показа Gallardo Superleggera, за която се счита, че поставя ново начало в областта на използваните супер леки материали в производството на автомобили.
0 от 500
  • #16
    8 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    dano da te 4uqt italiancite
  • #15
    13 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    соичиро хонда одавна беше казал че повече от 6 цилиндъра си е разхищение на пари. gtR на нисан и порше го доказват. а и като излезе новия макларън с V8 битурбо...може италианците да си променят мнението.
  • #14
    17 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    всъщност хибрид с турбинен мотор е доста по добра комбинация, защото турбо мотора може да е по малък и съответно по лек. а електромотора ще помогне респонса да е пак бърз както при атмосферка. проблема на ферари и ламбо е как да обяснят на богаташа че пак му продават кола за 300к евра а пък вече цилиндрите са 8. :-)
  • #13
    21 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Ами в статиата много ясно е написано защо се отказват от турбото просто клиентите им не искат турбо двигатели:))За тях не е проблем разхода на гориво...и хората си искат класическия зверски атмосверен двигател...ааа тези които всепак поискат ферарито им да е с турбо просто го дават на някое тунинг студио:))
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Ако се притесняват от турбо лаг просто да сложат 4 турбини за всеки 2 хиляди оборота :D
  • #11
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    при положение, че турбините и копресорите са доказали своята ефективност , не виждам смисъла тия да отказват да ги слагаттова с традициите е пълен ташакдай да караме конски впрягове - щото е традицияне го разбирам
  • #10
    9 rate up comment 2 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    golqm rezil-elektri4esko lambo :) ostava i ferrari na metan i da mu slojat tabela TAXI....
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    zzz ( преди 15 години )
    ще слагат електродвигател за да намалят вредните емисии, а не вместо турбо !!!
  • #8
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Хахах добър въпрос :)
  • #7
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Субарувич ( преди 15 години )
    И к`во, ще слагат електродвигател, за да не слагат турбо? Доста странен довод. Разбирам че турбото може би е в леко противоречие с традициите, но нима електромотора не е?