IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият дизайнерски език на Ford

Новите моделите ще имат "топлина и чар".

Новият дизайнерски език на Ford
J Mays - вицепрезидент по дизайна във Ford, разкри нови детайли около бъдещите коли на компанията. В интервю за Detroit Free Press той споделя, че концепцията Ford Start, която бе представена  в Пекин, е идеален пример за това, което предстои да се случи във Ford.

Новият дизайнерски език, който ще отличава автомобилите на компанията, трябва да ги направи атрактивни и различни, да им вдъхне "топлина и чар", като създаде една специална връзка между клиента и колата. "Хората избират и купуват кола, с която ще прекарат част живота си. Това е една емоционална връзка", пояснява Mays.

"Преди пет години предлагахме просто продукти, но това започна да се променя с новата Fiesta. Все пак пред нас стои още много работа", допълва J Mays.

Всъщност последната концепция на компанията разкрива много за това, която предстои във Ford. Освен бъдещите насоки в дизайна, тя показва и новите екологични двигатели с малък обем, които скоро трябва да видим.

Припомняме ви, че представеният в Пекин Ford Start бе оборудван с двигател EcoBoost 1.0, който има мощност и динамични характеристики подобни на тези при четирицилиндровия двигател с обем 1.6 литра - 120 к.с. и максимален въртящ момент 152 Nm.
0 от 500
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    Преди 3 седмици обаче карах Ford F-150 XLT и беше яко :)
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    Прави сте, просто мразя голямата тройка в дъното на душата си. От трите обаче наистина Форд са най-готините де. Но просто имам адска неприязън към американските коли.
  • #9
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Имам Фокус първата версия и мога да кажа, че тази кола се управлява с лекота в сравнение със SUV и е голямо удоволствие, да си караш аеродинамичния красавец.
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Евтини спрямо?На нивото на останалите марки са приблизително (Toyota, Peugeot, Opel и пр.) и малко под VW.
  • #7
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Toy prosto ne pravi razlika mejdu kachestvoto i cenata - stom e evtina -znachi e gadna...A i ne otrichay, che gi kupuvat tolkova mnogo zashtoto sa evtini...
  • #6
    18 rate up comment 3 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Егати вегетирането?! Форд е втората най-продаване марка в Европа и втората най-продавана марка в Щатите. Новите модели се раздват на отличен прием. Фиеста е най-продавана в класа и оспорва титлата най-продаван в Европа с Голф.Аутобилд хвалят модел след модел колко е препоръчителен като употребяван.Ама тука злоба се лее към Форд от хора, които никога не са карали такава марка, особено модел от последните 10 години.Колега, пречат ти злобата и предразсъдъците.
  • #5
    8 rate up comment 18 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    Ами, американци... Никога не са правили интересни или технологични коли. Форд пък хич. GM имат някои класически красавици като Елдорадо, но доста назад във времето. Chrysler и тях ги знаем що са стока са, абе мъка.
  • #4
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не са фалирали,но вегитират.Направиха дъмпинг на румънците,че да си продадат застоялите фиести.За 17 хил. Сузуку Алто не можеш да си купиш,СМЯТАЙЙЙЙ до къде са си смъкнали гащите!Дърварска фирма,никога не са ми харесвали.
  • #3
    17 rate up comment 3 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Фалирал си ти умствено.
  • #2
    6 rate up comment 18 rate down comment
    Ivan ( преди 15 години )
    FORD не фалираха ли?