
Ето какво точно се случи в Клуж.
На квалификациите Дунев постигна перфектен резултат и с 90 точки зае второ място, изоставайки само с една точка от победителя Норберт Ковачик. Дъждът затрудни много от пилотите, но каленият в различни пистови състезания български пилот не направи нито една грешка и заслужено зае челната позиция.
Състезанието започна на изсъхващо трасе и само финалистите успяха да карат на сух асфалт и да демонстрират типичния за дрифта пушек от гумите. За щастие Тодор беше един от тях.
На 1/8 финала Дунев безапелационно отстрани румънеца Разван с BMW E36. След това последва изключително успорван 1/4 финал с унгареца Атила Лади (BMW E36 V8). Съдиите отсъдиха 5 на 5 точки и пилотите трабваше да се изправят един срещу друг отново. Последва пак 5 на 5 и отново преповтаряне. На третият рън Тодор вдигна публиката на крака след ефектно изпреварване на унгареца, което го изпрати на полуфинал.
Там Дунев се изправи срещу настоящият европейски шампион Адам Керени, който е известен с триковете които прилага на трасето и чрез които успява да накара конкурента си да сгреши. Дунев успя да се опази от тях, но на един завой Адам прекалено намали, за да предизвика грешка на гонещият го български пилот и Тодор трябваше да прекъсне за кратко дрифта, за да избегне удара. Съдийте отсъдиха 6 на 4 за Адам и той продължи на финала, където спечели срещу румънеца Калин Киортан, а Дунев остана в битката за 3-тото място.
Съревнованието за бронзовия медал беше най-атрактивната част от състезанието, там Тодор победи отново с изпреварване на сръбският шампион Боян Курбалия и с общ резултат от 220 точки остана едноличен лидер в класирането за шампионата пред Норберт Ковачик и Адам Керени с по 190 точки.
Следващият кръг от "King of Europe" ще се проведе в Испания на 18 юли.


1