IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

M5 VS X5M

Интересен драг сблъсък между големите М-модели на BMW.

M5 VS X5M
Драг маниаците от M5Board.com разпространиха интересен клип, който противопоставя настоящото комби на BMW M5 и проходимия спортист X5M.

От една страна и двете возила предлагат достатъчно място за багаж и предостатъчно сила. Има обаче и много разлики.

M5 е оборудван със стария, но изключително добър 5.0-литров атмосферен V10 двигател, доставящ 507 к.с. и 520 Нм. Задвижването е поверено на задните колела. Теглото е 1955 кг.

X5M пък разполага със заместникът на 5.0-литровия звяр - 4.4-литров V8 би-турбо двигател. Той гарантира 555 к.с. и максимален въртящ момент 680 Нм, наличен още от 1 500 об/мин. Задвижването е към четирите колела, а общата маса не превишава 2380 кг.

Дали по-голямата сила и задвижването на четирите колела ще надделеят над аеродинамиката и по-ниската маса? Отговорът е във видеото...

0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Смехурко ( преди 15 години )
    И ти си един плагиатски мозък, дето ИСТИНСКИЯ Nabludatel му разказа играта в другата статия!А въртенето на место при старта, а поднасянето на задницата при всяка смяна на скоростта при пълна газ не отнемат ли от ускорението, а?"Мозък" кокоши...
  • #15
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Наблюдател ( преди 15 години )
    Първо се научи да пишеш на български, защото превода от английски не ти се отдава! На БГ се пише АБРЕВИАТУРА, и думата race=рейС. Инъче, оплюването си го усвоил добре!А 4x4 не значи задължително по-добър старт. Вярно е, че имаш по-добро сцепление, но момента на всяко колело е по-малък, от този, който се предава към движещите колела на двойното предаване.
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    и двете машини са супер яки. заслужават девиза на марката - удоволствието да караш. а фъщкиите са в устата на БМФ. очевидно е.
  • #13
    8 rate up comment 5 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Ясно, значи си *** от завист. Иначе няма как да определя крайната ти позиция към един от колосите в автомобилостроенето! И малко разяснение - не ми е любимаТА марка. Нямам такава кола и не смятам да имам, защото за по-малко пари си купувам достатъчно добри коли. Поне засега. А ако малко се опиташ да мислиш, може да се сетиш, че 4х4 може да е полезно само на старта (дали има и 1%), но ще го въртиш и носиш през цялото време (100%), а пистата е доста дълга.
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    BVSMP ( преди 15 години )
    "Баварски Моторни ***!!"Ти си голяма работа, ако си пристрАстен към някой от конкуренцията-няма лошо.Изказвай мнение, но на БМВ да викаш, че е ***......!?Ти какво караш?
  • #11
    4 rate up comment 8 rate down comment
    БМФ ( преди 15 години )
    Появи се като "анонимен" *** накрая - а сега ако си сложиш и питанка или некъв друг препинателен знак - съвсем ще е ясна работата!
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    и двамата сте много зле
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ти грам не разбираш от коли. Тук е за хора който поне малко са наясно, напусни ***
  • #8
    5 rate up comment 12 rate down comment
    БМФ ( преди 15 години )
    Не - абриатура е на "любимата ти марка" - Баварски Моторни ***!!Още едно голямо Л си натворил: значи според теб 4Х4 "пречи" при драг-рейза така ли!?И с какво по-точно - с по-доброто сцепление ли, даващо неизмеримо по-добро начално ускорение??А опитай се да мислиш, преди да "твориш" др. път ...
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    :))) ( преди 15 години )
    2380 кг.,*** си танка...,кому е нужно това грозилище...,комбито обаче е нещо съвсем различно!