IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Golf R - DSG VS Ръчна скоростна кутия

Autocar тества трансмисиите на най-бързият някога произвеждан VW Golf.

VW Golf R - DSG  VS Ръчна скоростна кутия
За целта англичаните са взели два автомобила - един с автоматична DSG трансмисия с два съединителя и един с шест степенната механична скоростна кутия.

Изпитанието включва единствено тест при ускорение от място до 100 км/ч.



Резултатът след три старта със всеки от автомобилите е:

Golf R с ръчна трансмисия изисква 5.7 сек, за да закове 100 км/ч (по данни на VW). При теста на Autocar най-доброто постигнато време е 6.3 сек.

Автомобилът оборудван с опционалната и по-скъпа DSG трансмисия очаквано регистрира еднакво време и при трите опита - 5.7 сек. до 100 км/ч. (5.5 сек. по данни на VW).

Освен по-динамичен Golf R DSG е по-икономичен и по-безвреден. Според журналистите инвестицията в DSG не е малка, но все пак е една добре похарчена сума.

Още за VW Golf R ще намерите ТУК.
0 от 500
  • #43
    1 rate up comment 0 rate down comment
    аn. ( преди 15 години )
    в крайна сметка се оказва, че VW лъжат, и то сериозно. Дори и да приемем, че тестът е на мокро, разликата е огромна.
  • #42
    1 rate up comment 0 rate down comment
    an. ( преди 15 години )
    по-добре ти прегледай, аз го гледах няколко пъти.
  • #41
    1 rate up comment 1 rate down comment
    1:3 ( преди 15 години )
    е как от 4 години я имаш ...?!?...нали преди няколко месеца уж я купи прословутата фиеста,4-5 годишна!Сега излиза,че я караш от 4 години,нещо.... Ти май забраяш какво си лъгал.
  • #40
    1 rate up comment 2 rate down comment
    3dfx ( преди 15 години )
    Ако имаше DSG щеше да знаеш, че това е роботизирана скоростна кутия - нищо не я различава от ръчната скоростна кутия, с изключение на това, че съединителите и избиратели се командват хидравлично. Дори и да приемем, че в автоматичния режим смените не се извършват оптимално (което всъщност не е така), то когато я караш в ръчен режим не можеш да очакваш разлика в разхода в сравнение със стандартна ръчна кутия.
  • #39
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    4 години не си я чукам. Като почна, лично ще те осведомя. Все пак трябва да знам кой си. Всъщност, това го обещавам на всички като теб, още от 2006 година насам. все още чакат. Ще има и ти да почакаш явно. А въпросът за качеството и надеждността на Форд отдавна е изяснен - още в началото на тоя век. Смешни сте.
  • #38
    3 rate up comment 1 rate down comment
    1:3 ( преди 15 години )
    Въпросът с качеството няма да е изтърка докато форд не го оправят.Изтъркал е е за теб,защото не ти отърва.
  • #37
    2 rate up comment 3 rate down comment
    1:3 ( преди 15 години )
    хубаво четеш списания,дано да не си чукаш главата с твоя форд!
  • #36
    2 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    А щом стана въпрос за качество и надеждност, погледни последните няколко броя на АБ. Там винаги има поне по един модел на Форд. Това са Fusion, Focus, Fiesta, C-Max, S-Max, Galaxy, които се пропоръчват като добра покупка на старо. Прочети какво пише и за Фиеста в миналия брой. Дали съм се нашил или не, зная само аз и собствениците на тоя модел.
  • #35
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Аз точно тях гледах преди 2006 година, затова се и спрях на Форд - надеждност на сравнително ниска цена. Ама тоя въпрос за качеството се изтърка вече и не си оригинален.
  • #34
    4 rate up comment 2 rate down comment
    1:3 ( преди 15 години )
    човече,ако гледаше статистиките за качество,нямаше да погледнеш форд.