IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Въпреки проблемите Toyota e на печалба

На 11 май Toyota обяви печалба от 1.2 милиарда долара, реализирана през първите три месеца на календарната година.

Въпреки проблемите Toyota e на печалба
Макар и намаляла спрямо миналата година (за 3-те месеца на 2009 печалбата на Toyota е била 8,28 милиарда долара), в Toyota очакват ръстът на печалбата да продължи и през тази година, съобщава Асошиейтид прес. 



В Япония за последната финансова година (завършила през март), са продадени 2 160 000 автомобили. Това е с 218 хиляди коли повече в сравнение с предходната финансова година. 

В Северна Америка обаче, Toyota е продала със 114 000 коли по-малко, (общо там са реализирани 2.1 милиона автомобили на Toyota). В Европа са продадени с 0.2% повече автомобили през последната финансова година в сравнение с предходната. 

Като цяло Toyota e продала през финансовата година 7.29 милиона автомобили по света. 

В Toyota са решили, че през текущата финансова година фирмата трябва да увеличи разходите за реклама за да се върне доверието на клиентите към марката. Рекламата ще поставя ударението върху качеството на произвежданите автомобили.  
0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    А германците наистина не правят революции ,но и еволюциите им не са ефективни,защото колите им се чупят не малко,е да, не като френските, но все пак не са надеждни като японските коли. А че не правят революции в модерните технологии също е ясно-германците не са правили революция в колите от 1.5 века, оттам до днес едно и също произвеждат, с леки корекции. Докато японците модернизират технологиите, правят еволюция,а и радикална революция-Хибридите--които също са уникално здрави.
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    Докато именно ЯПОНЦИТЕ използват само изпитани решения в колите си,за това японските коли са най-здравите в света.Японците отдавна задминаха германците,които лежат самои а стари лаври.Дори хибридите си,с което Тойота направи революция в серийните модерни автомобили,Тойота изпитваше от началото на90-те години,тогава, когато германците и хавер си нямаха, както и сега де,от такива технологии и правеха тракащи Голфове,както и сега.Японците имат визия,качества и винаги действат с изпитанни технологии
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    Другият мит е,че германците не правят революции,а само еволюират колите си-това не се потвърждава от реалността, защото помпа-дюзата толкова беше изпитана,че сами си я спряха от производство.Всичките повреди по колите им, потвърдени от годишните технически прегледи ТЮВ показват,че колите им се избързват и не се изпитват достатъчно,затова се повреждат. колите си-за това колите им са най-здрави в света,за това отдавна задминаха германците, к
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    Митът за здравината на немските коли се потвърждава от износващите се алуминиеви носачи на Пасат-А4, от повреждащите се системи помп-дюза-разбити легла, от пукащите се глави на дизелите 2.0 на Фолксваген/Ауди. Всичко това дава израз в слабата гаранция,която предлагат немците-2 години-нормално впредвид проблемните им слаби коли! Несравнима е с японските гаранцииот 3 год. или 5 години при Тойота.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Do BGRS ( преди 15 години )
    Всичко това не е вярно. Фолксваген не са надеждни коли- доказаха го 100000км. тестове на Ауто-Билд-Всички Фолксвагени са по последните места, без един-Тигуан, който е здрав колкото една КИА-на едно място са в класацията ,и германците го признаха. Като цяло германските продължават са по-слаби от японските, и то с много.Доказва го ТЮВ, където японските, начело с Тойота са окупирали топ 10 във всички възрастови категории, като Тойота вкарва най-много коили в ТОП 10 от всички останали.
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Знам, че някой може да ме контрира за Фолксваген и неговите малки грешки преди няколко години, които доведоха до много критики. Сега не е така. WV е стабилна марка, що се отнася до надефждност. Форд в Германия също показа как трябва да се правят автомобили. За БМВ да не говорим, които наистина почнаха да произвеждат надеждни автомобили. Дори и Мерцедес се върна на върха. Като че ли и старите проблреми на Ауди са в миналото. Изобщо, германците си взеха поуки последните години.
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Да, знам за това, както и за други акции на немски производители. Обаче е факт, че немецът се стреми да усъвършенства техниката, а не да прави революция. Използва изпипани решения и в много редки случаи прави нещо на сляпо. Факт е, че и японците намалиха надеждността на своите автомобили, а германците я повишиха през последните години. Дори и твоят Мерцедес се представя много добре напоследък, зачерквайки черните години от края на миналия и началото на сегашния век.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    nationalidiot ( преди 15 години )
    В Япония финансовата година свършва през Март. Значи тези цифри се отнасят за продажбите от Март 2009 до Март 2010 ;)
  • #7
    18 rate up comment 0 rate down comment
    автофен ( преди 15 години )
    BGRS, работех в системата на Мерцедес 2 години. Нямаш представа колко много сервизни акции се правят и то заради сериозни проблеми с моторите, спирачките, окачването...Но те правят всичко възможно проблемите да остават в кухнята. Включително и подкупи, там където трябва. Немците не във всяко отношение са такива, за каквито ги мислим. Безспорно са велики в автомобилостроенето, но аз уважавам японците повече.
  • #6
    17 rate up comment 5 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Първо, браво за добрия резултат и второ, реклама качество не прави. в последните години Тойота имат проблеми с надеждността и разните сервизни акции само потвърдиха това. Както казах вчера в друга тема, германците напредват бавно, но постоянно, а японците решават проблемите си при сервизни акции. Затова при едните изглежда, че новите им модели са фейслифт, а при другите няма абсолютно никаква идея, как трябва да се върви напред.