IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Карлос Госн: Renault ще печели отново от 2011 г.

След една от най-жестоките кризи в автомобилната история, шефът на Renault, Карлос Госн (Carlos Ghosn) заявява, че френската фирма скоро ще стане отново печеливша.

Карлос Госн: Renault ще печели отново от 2011 г.
На годишното събрание на акционерите на Renault, Госн обеща фирмата да бъде печеливша още към края на 2011. Още през тази година обаче, Госн очаква нещата да се променят към по-добро, докато нетна печалба ще има през 2011. 



През втората половина на тази година, Госн ще представи подробен план за развитие на Renault. 

„Ще представим средносрочен план към края на 2010, защото считаме, че кризата в автомобилната индустрия тогава ще бъде дефинитивно отшумяла”, казва Госн. 

Той спомена и за финансовите проблеми разклатили Гърция, но счита, че те няма да засегнат Renault и връщането на фирмата към печалба. 

„Лично аз не считам, че ситуацията в Гърция ще заплаши възстановяването на растежа, но може да го забави. В този смисъл планираните темпове на растеж за близките години може да бъдат малко по-ниски от очакваните”. 

Както редица световни фирми и Renault получи държавна помощ заради кризата от 2008/2009, но Госн заяви пред акционерите, че заемът от около 3 милиарда евро ще бъде върнат в близко бъдеще.
0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    НЕ знам за качесвото, но си правете извода щом им правят ел.инсталациите в гр.Ямбол-завода на Язаки. Има доста рекламации за дефекти от рода на неотворени еърбеци и др.
  • #16
    3 rate up comment 8 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    Ne be - GOMN - ot gomno e - kato firmata su6to!!
  • #15
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    Мисля, че е Гон.Всъщност заедно с Лука ди Монтедземоло са най-добрите в бранша в момента. Поне според мен.
  • #14
    7 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Хм. Досега си мислех, че шефът на Рено се казва Карлос Гон. Всъщност как се чете и произнася на испански?
  • #13
    5 rate up comment 12 rate down comment
    PRO AUTO ( преди 15 години )
    ПРОДЪЛЖЕНИЕТО:- смешно е да се търсят някакви автомобилни "иновации" от тази фирма, виж в правно-политическите и финансови машинации, компентентните органи има доста да научат...ЗАКЛЮЧЕНИЕТО: Рено е била и си остава една от НАЙ-НЕКОРЕКТНИТЕ,особено към своите бизнес-партньори и потребители, фирма в световен мащаб!!
  • #12
    5 rate up comment 16 rate down comment
    PRO AUTO ( преди 15 години )
    ПРОДЪЛЖЕНИЕ:- и в момента качественият контрол в заводите на рено е един от най-ниските сред големите производители на коли - показател е, че дори контрола в дъщерния завод - Дачия е на по-високо ниво - EU - AutoStat - 2009!;- следствие на това рено продължава да бълва нискокачествена продукция, понякога дори опасна за крайния потребител, но за РАЗЛИКА от Тойота, рено "храни" солиден - правно-политически отдел за потушаване на скандалните случаи около колите рено, БЕЗ ОГЛЕД средства и начини!
  • #11
    4 rate up comment 10 rate down comment
    PRO AUTO ( преди 15 години )
    ИСТИНАТА ЗА РЕНО:- фактически полудържавна фирма, намираща се пред системен дефицит, изправена на крака/засега/ от добър менаджер като Карлос Гон/м/у другото от испански произход/;- ползвайки почти безлимитно кредитиране от френката държава, рено фактически се е превърнала от автомобилен производител във финансов посредник или играч при закупуване на акции от ИСТИНСКИ производители на коли - Нисан в частност;- парадокса е, че Нисан и в момента произвежда и продава почти 3 пъти повече от рено!
  • #10
    5 rate up comment 15 rate down comment
    PRO AUTO ( преди 15 години )
    "Renault получи държавна помощ заради кризата от 2008/2009, но Госн заяви пред акционерите, че заемът от около 3 милиарда евро ще бъде върнат в близко бъдеще.."Типична ситуация за рено!! Поредните 3млрд, държавен "дълг", прибавен към поне още 30млрд от минали години! А дупката с ЛОШОТО качество и надежност продължава да зее , разширява и намирисва!
  • #9
    5 rate up comment 14 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    Де е лагунар там е и ***!!ИМА РИМА ДОРИ!!
  • #8
    18 rate up comment 3 rate down comment
    ххх ( преди 15 години )
    Ами карай си 30-годишния Голф, тогава! И продължавай да вярваш в легенди. А като минеш километрите, които аз съм минал с Рено, тогава се обаждай за окачване, двигатели и т.н. Първо - двигателите на Рено са доста качествени и не създават проблеми. Да, старите окачвания на Рено са по-крехки за НАШИТЕ ПОДОБИЯ на пътища. Но говорим за коли на 20 години! Съвременните Рена, поне от 10 години са с много здрави окачвания. Дори за България и Румъния са с подсилено окачване и не мръдват!